Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Yasha skrev:Fanns massor att smutta på sist jag var där!!!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yasha skrev:Fanns massor att smutta på sist jag var där!!!![]()
Kakan skrev:finns bildbevis![]()
![]()
![]()
Kan du va snäll o raka benet den här gången??O så kan du väl fylla fickorna med såna där kryddpaket ifrån mc donalds så e du snäll.......gnag.Yasha skrev:Syns på lördag. Tror jag...![]()
ktmjacke skrev:Kan du va snäll o raka benet den här gången??O så kan du väl fylla fickorna med såna där kryddpaket ifrån mc donalds så e du snäll.......gnag.![]()
Nä nä nä,nu kommer tant ihåg fel eller så har tant tagit kvällspillret redan.Det mumsades på icke tygbesudlat kött.(ska jag va ärlig så har jag inte ett minne av det alls)så det så.Pilutta digYasha skrev:Va f-n tror du, pöjk?!?
Du gnagde faktiskt UTANPÅ byxorna sist!!! :kocko
Men det måste finnas bättre krydda än McD-peppar?!?![]()
ktmjacke skrev:Nä nä nä,nu kommer tant ihåg fel eller så har tant tagit kvällspillret redan.Det mumsades på icke tygbesudlat kött.(ska jag va ärlig så har jag inte ett minne av det alls)så det så.Pilutta dig![]()
Yasha skrev:Jag tar nog den där tequilan iaf!!! SCHKÅÅÅÅÅÅL!!!
![]()
Syns på lördag. Tror jag...![]()
ktmjacke skrev:Nä nä nä,nu kommer tant ihåg fel eller så har tant tagit kvällspillret redan.Det mumsades på icke tygbesudlat kött.(ska jag va ärlig så har jag inte ett minne av det alls)så det så.Pilutta dig![]()
Det var snält av dig men jag avstår tyvär dit erbjudandevågen skrev:jävla jävle! Johan, slopa norlänningarna och så bjuder jag dig på sprit tills du tror att du är i Kiruna![]()
![]()
Mr_White skrev:Man lär ju ramla in runt 8 snåret. Kanske kan bli lite dans kring granen också!![]()
betsy skrev:Skulle inte granen va i Gävle![]()
Då ska farbror bjussa på en födelsedagsdrinkThe_FacultyGirl skrev:Dyker in med en väninna runt 21.30 tidenOch hälsar på i någon timma
![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti