Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Yasha skrev:Fanns massor att smutta på sist jag var där!!!![]()
japp vi såg de du 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yasha skrev:Fanns massor att smutta på sist jag var där!!!![]()
japp vi såg de du 

Kakan skrev:finns bildbevis![]()
![]()
![]()
Jag tar nog den där tequilan iaf!!! SCHKÅÅÅÅÅÅL!!!

Kan du va snäll o raka benet den här gången??O så kan du väl fylla fickorna med såna där kryddpaket ifrån mc donalds så e du snäll.......gnag.Yasha skrev:Syns på lördag. Tror jag...![]()

ktmjacke skrev:Kan du va snäll o raka benet den här gången??O så kan du väl fylla fickorna med såna där kryddpaket ifrån mc donalds så e du snäll.......gnag.![]()
Va f-n tror du, pöjk?!? 
Nä nä nä,nu kommer tant ihåg fel eller så har tant tagit kvällspillret redan.Det mumsades på icke tygbesudlat kött.(ska jag va ärlig så har jag inte ett minne av det alls)så det så.Pilutta digYasha skrev:Va f-n tror du, pöjk?!?
Du gnagde faktiskt UTANPÅ byxorna sist!!! :kocko
Men det måste finnas bättre krydda än McD-peppar?!?![]()

ktmjacke skrev:Nä nä nä,nu kommer tant ihåg fel eller så har tant tagit kvällspillret redan.Det mumsades på icke tygbesudlat kött.(ska jag va ärlig så har jag inte ett minne av det alls)så det så.Pilutta dig![]()
Yasha skrev:Jag tar nog den där tequilan iaf!!! SCHKÅÅÅÅÅÅL!!!
![]()
Syns på lördag. Tror jag...![]()
mmmm kom på lörda ska du få se finnnnnnaaaa bilder 
ktmjacke skrev:Nä nä nä,nu kommer tant ihåg fel eller så har tant tagit kvällspillret redan.Det mumsades på icke tygbesudlat kött.(ska jag va ärlig så har jag inte ett minne av det alls)så det så.Pilutta dig![]()
jag kanske har nån bild kvar på det med 
Det var snält av dig men jag avstår tyvär dit erbjudandevågen skrev:jävla jävle! Johan, slopa norlänningarna och så bjuder jag dig på sprit tills du tror att du är i Kiruna![]()
![]()


Mr_White skrev:Man lär ju ramla in runt 8 snåret. Kanske kan bli lite dans kring granen också!![]()

betsy skrev:Skulle inte granen va i Gävle![]()

Då ska farbror bjussa på en födelsedagsdrinkThe_FacultyGirl skrev:Dyker in med en väninna runt 21.30 tidenOch hälsar på i någon timma
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |