Pubkväll 4 december på Tivoli

Kakan skrev:
haha mmm ja du ja gkan tro de :) :tungan
Själv så är man ducktig och ska jobba i dag :3freak
Tror jag ringer nisse från manpower imorron.(fy fan va slut ja e alltså)

Tack alla....

Är bara "lite" bakis idag.

Var väldigt inspirerande att gå upp o jobba idag.... men nu e man iaf hemma o kan vila ut.

//Anders

Gräddnos skrev:
Moi? Hehe, oki... Missar alltid folk! :huvet

Näää jag tänkte faktiskt på Alicia.

Dig missade jag. :gnissla

Va inte lätt att se alla men jag kom ju sent och va ej kvar så länge iofs.
Sen va man ju lite full också kanske... :rolleyes:

RQ

Tack allihopa för en kalaskväll igår! :angel

Gräddnos skrev:
(Och tack till den, vem av er det nu var som var hemma hos mig på förfest, som lämnade kvar lussebullar! De var gooooda i morse! :D )

Kul att vi kunde stå för lite frukost. Något ska du väl ha för att du ställde upp med grogg- och glöggbod åt glada hojåkare.

MikkE skrev:
tackar så mkt för en kanonkväll, och fnuttis; jag tror att våran The Wings projekt kan funka, hoppas i alla fall :hihi
Gruppköp av vingar är framtiden! Kvinnsen verkar känna sig tvingade att gå fram att prata med en ängel. :hihi
Brudarna utanför McDonalds kommer bli helt vilda när jag har vingar utanpå skinnstället i sommar. :rofl

Fnutten skrev:
Gruppköp av vingar är framtiden! Kvinnsen verkar känna sig tvingade att gå fram att prata med en ängel. :hihi
Gott ska med ont förgöras! :yoparty Själv ska jag sätta horn på min hjälm... :cdevil

Tack, TwinSucker, för att du såg till att mitt "rätta" jag verkligen syntes igår... :3freak

Last edited:
Yasha skrev:
Gott ska med ont förgöras! :yoparty Själv ska jag sätta horn på min hjälm... :cdevil

Tack, TwinSucker, för att du såg till att mitt "rätta" jag verkligen syntes igår... :3freak

:tungan japp snaka om att du var bitsk i lördags :lol

Bildbevis finnes på foto tråden :lol

Yasha skrev:

Jag såg ju på dig hur du led när du inte vågade tala om för alla andra hur det igentligen låg till.

Så jag tänkte att jag skulle hjälpa dig att komma ut ur garderoben på ett så smärtfritt sätt som möjligt :krama MEN föga anade jag vad det va för mörka krafter jag släppte loss :jisses

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!