Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
ktmjacke skrev:Huddingemästare i förstorad lever.hick
haha mmm ja du ja gkan tro de
Själv så är man ducktig och ska jobba i dag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ktmjacke skrev:Huddingemästare i förstorad lever.hick

Tror jag ringer nisse från manpower imorron.(fy fan va slut ja e alltså)Kakan skrev:haha mmm ja du ja gkan tro de![]()
![]()
Själv så är man ducktig och ska jobba i dag![]()
RocketQueen skrev:Tjejen jag tror jag såg dig i kön sen va du borta.
Du skulle gå då.
Synd!
RQ


Gräddnos skrev:Moi? Hehe, oki... Missar alltid folk!![]()
Gräddnos skrev:(Och tack till den, vem av er det nu var som var hemma hos mig på förfest, som lämnade kvar lussebullar! De var gooooda i morse!)
Gruppköp av vingar är framtiden! Kvinnsen verkar känna sig tvingade att gå fram att prata med en ängel.MikkE skrev:tackar så mkt för en kanonkväll, och fnuttis; jag tror att våran The Wings projekt kan funka, hoppas i alla fall![]()


Gott ska med ont förgöras!Fnutten skrev:Gruppköp av vingar är framtiden! Kvinnsen verkar känna sig tvingade att gå fram att prata med en ängel.![]()
Själv ska jag sätta horn på min hjälm... 
ktmjacke skrev:Tror jag ringer nisse från manpower imorron.(fy fan va slut ja e alltså)

Yasha skrev:Gott ska med ont förgöras!Själv ska jag sätta horn på min hjälm...
Tack, TwinSucker, för att du såg till att mitt "rätta" jag verkligen syntes igår...![]()
japp snaka om att du var bitsk i lördags
Fnutten skrev:Gruppköp av vingar är framtiden!
Yasha skrev:Gott ska med ont förgöras!Själv ska jag sätta horn på min hjälm...
Tack, TwinSucker, för att du såg till att mitt "rätta" jag verkligen syntes igår...![]()
MEN föga anade jag vad det va för mörka krafter jag släppte loss 
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |