H_____P
Trygghetsnarkoman
Någon som lirar Last of us? Helt j-vla suveränt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gran Turismo 6 är Gran Turismo 5
Nu har jag testat GT6-demot och ja... Jag ser inte riktigt vad som är nytt förutom menyerna. Grafiken, fysiken och ljudeffekterna verkar vara identiska med hur det ser ut (och känns) i Gran Turismo 5. Fysiken är det fortfarande inget fel på (med rätt bil på rätt bana är det bitvis briljant) men att spendera timmar i en Nissan Leaf (kom igen nu Sony, sluta tramsa), hasa runt kurvorna på vad som känns som vinterdäck med 175-bredd är inte vad jag kallar god underhållning.
Ljudeffekterna från såväl motor som växellåda, kollisions- och däckljud är dessutom fortfarande värdelösa. Det går liksom inte att komma undan med den här typen av klen ljudbild längre. Inte år 2013. Och då spelar det ingen roll att Polyphony dränker sina fjösiga motorljud med ej könsmogen collegerock som dånar ur redaktionens högtalare just nu. Gran Turismo som spelserie står stilla, och i en genre som rör sig snabbare än i princip allt annat är det ju faktiskt inget vidare...
Inga som spelar MotoGP2013 här eller är det redan för gammalt?![]()
funderar på att köpa det. har inte spelat den serien sen 09 har föredragit sbk istället.
hur e det nya spelet. jämför gärna med sbk om du spelat det innan.

Någon som klarat The last of us ännu?
Är vid sjukhuset... Känns både som att det är långt kvar och inte värst vidare långt kvar på spelet. Någon som vet?
Jag byter ditt Last Of Us mot mitt Dishonored sen när du spelat klart![]()
Jag byter ditt Last Of Us mot mitt Dishonored sen när du spelat klart![]()
Haha, glöm det! 700 spänn kosta de! Sen ett av de bästa spel jag spelat!
Var köper du spel egentligen när du betalar såna vedervärdiga överpriser? Jag köpte det på Media Markt för 499 kr samma dag som det släpptes. Finns på Spelbutiken för 488 kr också.
https://www.spelbutiken.se/catalog/product/80964-the-last-of-us-nordic
Blev ett snabbköp på Gamestop.
Nu är storyn klar iallafall!
488 med frakt på spelbutiken var ju ok.
Tänkte tjaxxa på blocket för en 400-hundring.
Hur var gejmet då? Är det ett spel man spelar bara en gång?
Låter farligt! Men det verkar riktigt bra!
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |