Ps3 Tråden

Sitter med Last of Us nu.
Fan, jag tar mig framåt, men det är inte precis med finess. Skjuter och hackar mig igenom varenda bana. Var det inte meningen att man skulle smyga igenom, langa en flarra i skallen på klickarna och sen dra vidare?

I tumultet glömmer jag tom att jag har massa olika vapen, så jag går in och skjuter slut i min revolver, sen drar jag en tegelsten eller ett järnrör i skallen på de som är kvar.

Det var nog inte riktigt så det var tänkt att man skulle göra?

hjelp

Är det svårt att byta 12 gigs HD i en PS3a till en SSD med fler gig?
Jag antar att maskinen sköter formattering själv. Men är det nått i projektet jag behöver tänka mig för.

Vore kul om någon som har gta 5 kan skriva en recension om hur spelet flyter på. Gta fyra har ju massvis med lag (under 30fps) när det är mycket trafik och explosioner.

Vore kul om någon som har gta 5 kan skriva en recension om hur spelet flyter på. Gta fyra har ju massvis med lag (under 30fps) när det är mycket trafik och explosioner.

Enligt FZ.se är det laggproblem men inte så stora.

Väntar glatt på PC-version..

Är det svårt att byta 12 gigs HD i en PS3a till en SSD med fler gig?
Jag antar att maskinen sköter formattering själv. Men är det nått i projektet jag behöver tänka mig för.

Du behöver en PS3-vagga, kostar ca 100kr, sen är det bara plugga in!
(12GB tar du inte bort)

Tydligen är både Komplett.se och Dustin.se sena med leveranser, är nog många som är arga idag :)

Har väl spelat från o till sedan kl 10 idag, det får 10/10 av mig. Sjukt stort, känns nästan för stort stundtals. Har inte märkt av något lagg eller så heller. Sen om det e febern jag ligger i som gör att jag inte märker det låtar jag vara osagt. Men helt klart värt pengarna, och trotts allt de största spelsläpet på länge..

Hämtade ut mitt GTA 5 idag. Det var nog tur att man bokade ett exemplar för de var slutsålda och man väntade på ny leverans.

Fan, vart är arbetslösheten när man behöver den :gråta

Jag vill också spela GTA V, har inte haft min PS3:a framme på flera år nu så det bör vara dags. Jag räknar med att få uppdatera den i några dygn först...

Jag vill också spela GTA V, har inte haft min PS3:a framme på flera år nu så det bör vara dags. Jag räknar med att få uppdatera den i några dygn först...

Jag har det :)
Lovade mig själv dock att inte spela förrän jag hade varit ute och sprungit, så det blev till att ge sig ut en timme i ösregnet. Bra med en morot. Nu ska jag duscha, ta en virre och mysa ner mig i en värld av våld och pörr !!

Vi kan byta. Hatar att vara arbetslös... No money in the end of month...

Grand Turismo 6, nån som ser fram emot det?

Jag är sjukt peppad på gt6! Dock så är det inte lätt att veta om man ska köpa till ps3 eller köpa till ps4+konsoll direkt...
Vill ju helst vänta lite med konsollen så eventuella barnsjukdomar hinner lösas...

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025