Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan nämna att inte heller Street'en är så bekväm för passageraren, men jag skjutsar sällan och är helnöjd med min lilla Street.
Jag gick f.ö. från VFR 750f V4 till Street'ens lilla trepip och jag tycker inte det saknas några cc fast det kan ju även bero på att jag samtidigt tappade ca 30kg i vikt.
Om du vill veta vilken som är bäst så kan jag säga att Triumphen alltid vinner testerna!@enrosabil
Så om triumphen var bäst, varför hamnade valet på fz8?
Jag har inga problem att köpa en begagnad, men känner mig tryggare med att göra det hos en handlare. Känns inte schysst att åka till någon som har en annons på blocket för att bara prova.
Tycker det är svårt, triumphen vinner nästan alla tester jag läst, men är på gränsen till dyr och jag tycker det verkar vara lite dåligt med cc i motorn.
Z800 är den som ser coolast ut, men det skulle tydligen inte vara så bekvämt för passagerare, vilket jag kommer att ha ibland.
Fz8 har ju fått lite kritik för dåliga dämpare och att den är ganska seg på låga varv, men i gengäld så kan man hitta den för ok pengar.
Har bara kört denna sommar på en gsx750, så man kanske inte skall köpa något nytt och för dyrt. Det går ju alltid att byta.
2wheeldrive
Vill bara veta vilken som är bäst. Svårare än så är inte min fråga.![]()
@enrosabil
Så om triumphen var bäst, varför hamnade valet på fz8?
Jag har inga problem att köpa en begagnad, men känner mig tryggare med att göra det hos en handlare. Känns inte schysst att åka till någon som har en annons på blocket för att bara prova.
Tycker det är svårt, triumphen vinner nästan alla tester jag läst, men är på gränsen till dyr och jag tycker det verkar vara lite dåligt med cc i motorn.
Z800 är den som ser coolast ut, men det skulle tydligen inte vara så bekvämt för passagerare, vilket jag kommer att ha ibland.
Fz8 har ju fått lite kritik för dåliga dämpare och att den är ganska seg på låga varv, men i gengäld så kan man hitta den för ok pengar.
Har bara kört denna sommar på en gsx750, så man kanske inte skall köpa något nytt och för dyrt. Det går ju alltid att byta.![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |