Potatoes MC är asjobbiga!!!

Allvarligt... Lägg ner samma tid på att lära er åka hoj som ni fånar er på SH så skulle ni bli grymma på hoj!

Yää yääh du är bara avis för att Mattias och Roller får alla :tuttar

Orka bry sig om smygreklam eller vad du nu vill få det till.....

Jag tycker det verkar vara 2st rätt så sköna lirare, dryga superhårda och alldeles alldeles underbara :tungan

Det finns ju en snubbe som äger sajten, det måste nästan vara han som bestämmer om lag Å ordning på SH :confused: ! (Pma´honom Å klaga så slipper vi ditt gnäll)

Den där Roller e inget att lita på...han skulle vart ute med mig på Söder o skaffat kvinns men istället verkar det som han e upphookad med nån....jävla förrädare säger jag bara.

Jag e inte uphookad. Det är "bad will" för min kvinnliga fan club om sånt kommer ut. :( Sen fixar du brudar i format av laviner utan min hjälp. :cdevil

Fürsten e billig tror jag. Våra skinnställ exempelvis ligger på runt 20 laxar!. Och Nakano hjälmen8.290.- För 3.000.- får man på sin höjd ett par handskar hos RoLLERs.

Edit: Vårat kundklientel är köpstarkt. Det är där Freppa kommer in i bilden.

Ja, inte faan går jag och handlar där det är billigt! Herregud, där kan man ju stöta på pöbeln! Pöbeln, där kvinnorna säljer sina sköten för några tuggumin. Pöbeln, där männen slåss för livet över en flaska "Chateu le dunk". Pöbeln, där gåsleverpastej är något som dricks med Gula änkan. GULA ÄNKAN! HERREGUD! Det skall vara CHRYSTAL!!!!!!

Vad tycker du om pöbeln? SMS:a ditt svar till 72421, märk talongen med "Freppa är en kissgubbe". Det går även bra att emaila på "Yobitch@rollersdack.se/Jagärlitentillväxten". Glöm inte att kostnaden för ditt SMS går till radiohjälpen för alla Sveriges adliga MC-förare som måste köra på samma vägar som pöbeln. Ett beundransvärt projekt som jag stödjer till fullo, eftersom jag själv är i den sitsen. Nu skall jag gå och ge någon sparken mest för att det roar mig.

For the record: Jag är förlovad med Yeti, även känd som den förskräckliga snömannen. Har någon ett problem med att jag gillar tidelag så får ni väl höra av er.....

For the record: Jag är förlovad med Yeti, även känd som den förskräckliga snömannen. Har någon ett problem med att jag gillar tidelag så får ni väl höra av er.....

Hör man av sig till samma ställe för att köpa nästa del i videoserien? ;)

Last edited:
O.T. ..... fan va deppig du ser ut på avataren ROLLER.....ja ja....ja ska hämta mina belägg snart...*L*

//Matte//

Vad kostar tjejerna du har på bild,du verkar ju alltid skryta med såna bilder

Jag har lite svårt att svara exakt på det. Men flaskan nere till vänster e enbart dricks. Så det kostar på kan man säga. :( Men även där kommer Freppa in i bilden. Det är tur att vi har honom som kund så man har råd med lite vin, kvinnor och sång. :)

3.jpg

Tack Freppa!
4.jpg

Jag har lite svårt att svara exakt på det. Men flaskan nere till vänster e enbart dricks. Så det kostar på kan man säga. :( Men även där kommer Freppa in i bilden. Det är tur att vi har honom som kund så man har råd med lite vin, kvinnor och sång. :)

3.jpg

Tack Freppa!
4.jpg

shit det ser ju ut som Anders Timell du slätar av...
Jag hoppas verkligen jag har fel...

:felämne Joinar på i gnällklubben:tungan

Vem är det som skriver pollarna på sporthoj.com? De är ju helt kassa! De senaste har helt kass frågeställning och alternativ!:näsblod

:corn

Reklam: Jag säljer nya handskar till förmånligt pris!!!:D

Jag fattar ingenting. Men det var en kul tråd. Tror fanimej jag tar en kopp kaffe till sen ska jag baja och sen ska jag åka hoj från jobbet.

Ja, inte faan går jag och handlar där det är billigt! Herregud, där kan man ju stöta på pöbeln! Pöbeln, där kvinnorna säljer sina sköten för några tuggumin. Pöbeln, där männen slåss för livet över en flaska "Chateu le dunk". Pöbeln, där gåsleverpastej är något som dricks med Gula änkan. GULA ÄNKAN! HERREGUD! Det skall vara CHRYSTAL!!!!!!

Vad tycker du om pöbeln? SMS:a ditt svar till 72421, märk talongen med "Freppa är en kissgubbe". Det går även bra att emaila på "Yobitch@rollersdack.se/Jagärlitentillväxten". Glöm inte att kostnaden för ditt SMS går till radiohjälpen för alla Sveriges adliga MC-förare som måste köra på samma vägar som pöbeln. Ett beundransvärt projekt som jag stödjer till fullo, eftersom jag själv är i den sitsen. Nu skall jag gå och ge någon sparken mest för att det roar mig.

:rofl...underbart:D

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...