Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Mycket ointeressanta inlägg bara för att göra lite reklam för Rollers, visst alla medel är tillåtna men trist.
Kan bara hålla med. Det har blivit för mycket den sista tiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mycket ointeressanta inlägg bara för att göra lite reklam för Rollers, visst alla medel är tillåtna men trist.
Jag fattar ingenting. Men det var en kul tråd. Tror fanimej jag tar en kopp kaffe till sen ska jag baja och sen ska jag åka hoj från jobbet.
undrar om kvinnan på bilden är intesserad att vara med och vara rubriserad som någon du bara slätar över?? Tycker du värkar gubb äcklig...fy dej snusk gubbe hahah
Pöbeln, där gåsleverpastej är något som dricks med Gula änkan. GULA ÄNKAN! HERREGUD! Det skall vara CHRYSTAL!!!!!!
Du är avundsjuk.
jag är inte intresserad av hans PICKLES heller, tror då inte att det skulle vara så mycket förvärlden...
"Cristal"![]()
jag är inte intresserad av hans PICKLES heller, tror då inte att det skulle vara så mycket förvärlden...
App app app hjärtat. Cristal TROR alla att det heter. Vi blåblodiga VET att det heter Chrystal. Det är så man håller reda på pöbeln och riktiga adliga. Fråga Gustav om han vet. If not - leave!
![]()
![]()
![]()
eat shit and die gamlos!!!
-@
Kan bara hålla med. Det har blivit för mycket den sista tiden.
Nu varvar du ner lite chippen, annars berättar jag i detalj för din mamma vad du gjorde i flottan när skeppet låg i hamn![]()
App app app hjärtat. Cristal TROR alla att det heter. Vi blåblodiga VET att det heter Chrystal. Det är så man håller reda på pöbeln och riktiga adliga. Fråga Gustav om han vet. If not - leave!
Hybris är alltid bra att ha om man ska lyckas att profilera sig själv, frågan är vem som har det största egot av Freppa, Roller och Mattias.
Det är min tjejs stövlar.![]()
![]()
![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |