Potatoes MC är asjobbiga!!!

Mycket ointeressanta inlägg bara för att göra lite reklam för Rollers, visst alla medel är tillåtna men trist.

Kan bara hålla med. Det har blivit för mycket den sista tiden.

undrar om kvinnan på bilden är intesserad att vara med och vara rubriserad som någon du bara slätar över?? Tycker du värkar gubb äcklig...fy dej snusk gubbe hahah

Vadå, det är ju under bilder och mc-relaterat. Ser inte problemet. :va

Jag fattar ingenting. Men det var en kul tråd. Tror fanimej jag tar en kopp kaffe till sen ska jag baja och sen ska jag åka hoj från jobbet.

Inte jag heller men wtf. Jag bara går with the flow. Nu ska jag shutta ner och dra mig hemåt.

undrar om kvinnan på bilden är intesserad att vara med och vara rubriserad som någon du bara slätar över?? Tycker du värkar gubb äcklig...fy dej snusk gubbe hahah

Du är avundsjuk.

Last edited:
haa...en tunhårig gammal gubbe som får slicka folk i halsen så sällan så han är tvungen att ta kort på det....skulle inte tro det men det var ju en ganska söt teori!!hahahah....

jag är inte intresserad av hans PICKLES heller, tror då inte att det skulle vara så mycket förvärlden...

App app app hjärtat. Cristal TROR alla att det heter. Vi blåblodiga VET att det heter Chrystal. Det är så man håller reda på pöbeln och riktiga adliga. Fråga Gustav om han vet. If not - leave!

jag är inte intresserad av hans PICKLES heller, tror då inte att det skulle vara så mycket förvärlden...

Du pratar om RoLLers Pickles. Tänk dig Mattias, gånger två. Wooooooo.....

Last edited:
App app app hjärtat. Cristal TROR alla att det heter. Vi blåblodiga VET att det heter Chrystal. Det är så man håller reda på pöbeln och riktiga adliga. Fråga Gustav om han vet. If not - leave!

Tss...det var jag som myntade uttrycket Chrystal!

Last edited:
Kan bara hålla med. Det har blivit för mycket den sista tiden.

Jag tycker att jag är föööör low profile! :(

Några som e bra på att marknadsföra sig är Paris Hilton och David Beckham. Eller våra egna Peter Siepen och Bingo Rimér.

MEN JAG ÄR SNART DÄR!!! :2cool

Jag tror tamigfan jag skall starta en ny tråd som heter "Roller - Mannen, Myten, Konceptet?" och så en poll. GLÖM ALDRIG att ha med en poll.

Är det nåt jag verkligen kan, så är det min champagne!

Era internskämt kan ni ju dra för varandra över en bulle nåndag.

Hybris är alltid bra att ha om man ska lyckas att profilera sig själv, frågan är vem som har det största egot av Freppa, Roller och Mattias.

Hybris är alltid bra att ha om man ska lyckas att profilera sig själv, frågan är vem som har det största egot av Freppa, Roller och Mattias.

Jag kan bara tala för mig själv och vill gärna citera John Lennon i det här läget (men byta ut Beatles).

-RoLLER är större än gud.

Det är per definition hybris när man anser sig själv större än gudarna! :Rockbanan

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025