Victor
Shake that ass!
Jasså, du är så gammal ändå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Allvarligt... Lägg ner samma tid på att lära er åka hoj som ni fånar er på SH så skulle ni bli grymma på hoj!
Härmed meddelas att jag, Freppa, har ollat samtliga hjälmar och däck som RoLLer säljer
Den där Roller e inget att lita på...han skulle vart ute med mig på Söder o skaffat kvinns men istället verkar det som han e upphookad med nån....jävla förrädare säger jag bara.
Fürsten e billig tror jag. Våra skinnställ exempelvis ligger på runt 20 laxar!. Och Nakano hjälmen på 8.290.- För 3.000.- får man på sin höjd ett par handskar hos RoLLERs.
Edit: Vårat kundklientel är köpstarkt. Det är där Freppa kommer in i bilden.
På bild 3 ser man att han har en ring på fingret. Stackars kvinna.![]()
Vad kostar tjejerna du har på bild,du verkar ju alltid skryta med såna bilder
For the record: Jag är förlovad med Yeti, även känd som den förskräckliga snömannen. Har någon ett problem med att jag gillar tidelag så får ni väl höra av er.....
Vad kostar tjejerna du har på bild,du verkar ju alltid skryta med såna bilder
Jag har lite svårt att svara exakt på det. Men flaskan nere till vänster e enbart dricks. Så det kostar på kan man säga.Men även där kommer Freppa in i bilden. Det är tur att vi har honom som kund så man har råd med lite vin, kvinnor och sång.
![]()
Tack Freppa!
![]()
shit det ser ju ut som Anders Timell du slätar av...
Jag hoppas verkligen jag har fel...
Jag föddes med pondus (stora testiklar), men behöver inte tillhöra en grupp för att hävda mig, nu är vi offtopic känner jag och visst min käft är stor liksom handflatan och fötterna, alla vet vad det betyder.
Jag har lite svårt att svara exakt på det. Men flaskan nere till vänster e enbart dricks. Så det kostar på kan man säga.Men även där kommer Freppa in i bilden. Det är tur att vi har honom som kund så man har råd med lite vin, kvinnor och sång.
http://www.smtm.se/RoLLER/Middagen/3.jpg
Tack Freppa!
http://www.smtm.se/RoLLER/Middagen/4.jpg
Haru fångat en MILF?![]()
![]()
Med tanke på barnstövlarna nere till höger.
Ja, inte faan går jag och handlar där det är billigt! Herregud, där kan man ju stöta på pöbeln! Pöbeln, där kvinnorna säljer sina sköten för några tuggumin. Pöbeln, där männen slåss för livet över en flaska "Chateu le dunk". Pöbeln, där gåsleverpastej är något som dricks med Gula änkan. GULA ÄNKAN! HERREGUD! Det skall vara CHRYSTAL!!!!!!
Vad tycker du om pöbeln? SMS:a ditt svar till 72421, märk talongen med "Freppa är en kissgubbe". Det går även bra att emaila på "Yobitch@rollersdack.se/Jagärlitentillväxten". Glöm inte att kostnaden för ditt SMS går till radiohjälpen för alla Sveriges adliga MC-förare som måste köra på samma vägar som pöbeln. Ett beundransvärt projekt som jag stödjer till fullo, eftersom jag själv är i den sitsen. Nu skall jag gå och ge någon sparken mest för att det roar mig.
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |