Potatoes MC är asjobbiga!!!

Jag föddes med pondus (stora testiklar), men behöver inte tillhöra en grupp för att hävda mig, nu är vi offtopic känner jag och visst min käft är stor liksom handflatan och fötterna, alla vet vad det betyder.

Det betyder att du måste köpa stor hjälm, stora handskar och stora skor?

Rätt kul att se faktiskt..ALLTID nå't gnäll.
Finns ju sånna i varje tråd.
(Jag VET att jag stavade fel)

Håller med trodde när jag tog kortet att mc förare höll ihop i vårt och torrt, men jag tycker det visar sig mer och mer att folk som kör mc kan både vara moralkärringar, gnällspikar och riktiga idioter på samma gång, tyvärr.
:huvet

Inget gnäll, tycker att Rollers inlägg brukar hålla hög nivå med humor, tycker bara att vi får nog med reklam, kanske skapa en ny forumdel med skämtsamma reklam.

Jag föddes med pondus (stora testiklar), men behöver inte tillhöra en grupp för att hävda mig, nu är vi offtopic känner jag och visst min käft är stor liksom handflatan och fötterna, alla vet vad det betyder.

Nä, inte Jag?
Jag har fattat att du är en sopa ute efter bråk!
Sök dej vidare,du skämmer bara ut dej.
Här är det hoj snack !!!

2868039 Mycket ointeressanta inlägg bara för att göra lite reklam för Rollers, visst alla medel är tillåtna men trist.
Hoppas du gnäller lika mycket på Fürstenhoff som du gnäller på RuLLARN.

RoLLER: tyckte de var rätt roligt, drog iaf lite på smilgroparna av bilderna. :hihi

Nä, inte Jag?
Jag har fattat att du är en sopa ute efter bråk!
Sök dej vidare,du skämmer bara ut dej.
Här är det hoj snack !!!

Kan du koppla dina inlägg till hoj snack så ska jag försvinna för gott, men om du är intelligent nog så förstår du vad jag strävar efter i detta forum, vilket du säkert är men kan inte se klart pga din ilska.

Fatta detta är inget påhopp på potatis gänget! Peace !

Oj ! Någon har visst mensen?
Det finns andra sajter,kanske ska du söka dej dit?
Eller kanske helt enkelt bläddra vidare och låta dom som gillar sådana inlägg få ha dom!!
Sluta läs det du inte gillar !
Framförallt sluta GNÄLL !!!!!!!!

Faktiskt, så låter det mer som om du har mensen, du gnäller ju lika mycket? :D

Ha ha. Jag reagerade bara på gnället!
Fan,gillar man inte något kan man scrollar vidare.
Vad gäller Furstenhoff...känner bara honom ytligt, vad ska jag säga??
Tror han har två ben som vi......vet att att han kan wheeeeela ,en stolthet för oss Svenskar !!!
Sen att han e en sopa kan jag leva med : ) ....Glad Påsk nu !!!

Mycket ointeressanta inlägg bara för att göra lite reklam för Rollers, visst alla medel är tillåtna men trist.

En tanke som slog mig när jag gick här i mina lovikka-kalsingar och kortkort och städade med en lite sexig sop var hur otroligt sjuttiotal det där inlägget var! :)

Ni som är farbröder, kommer ni ihåg hur folk VÄGRADE ens NÄMNA företagsnamn i TV för att "man skall inte göra rekalm i TV..." :)

Fan ALLAS signatur är ju mer eller mindre reklam för nåt. :)

/H

Hm, vet inte om man vågar sig in till Rollers om man riskerar att bli sådär? Postorder kanske funkar eller att någon går ut med däcken till bilen? :va

O just det, ut med packet som började klaga! Så trist... :arsele

men om du är intelligent nog så förstår du vad jag strävar efter i detta forum
Fatta detta är inget påhopp på potatis gänget! Peace !

Vad strävar du efter ? hade ingen aning om att du var delaktig i att utforma detta forum:va

Din första post va totalt onödig och bara irriterande, vi som känner personen på bilderna tycker detta är kul oavsett om det är reklam eller inte.:tummenupp
Tror dessutom att det är många på detta forum som känner personen på bilden, och finner det kul att se bilderna.

Det är ju såhär som reklam ska vara! Inte någon jävla tråkig "TV" reklam som "Rollers däck, din däckbutik på stan." Och en bild på ett däck jävel :mad: Mycket bra och underhållande bilder så det blir 10 av 10 möjliga i bra och rolig marknadsföring :tummenupp Får väl palla mig iväg till din butik snart, måste ju ändå köpa nya däck.

MvH Viktor

VEM har släppt ut Freppa ur buren?!:va

Sätt tebax honom så vi får lite lugn å ro....den jäveln kan man inte ha i möblerade lokaler:D :D :D :D :D

Lasker..måla mina fälgar?
Klara imorrn?:arsele

Tycker bara man skall få göra reklam för dåliga saker.
Tråkigt måste det vara också.
Helst dyrt.
Annars tar jag det som ett försök att manipulera mig.
Kan man inte kräva av annonsörerna/sponsorerna att de skall vara anonyma?
Seså, gå i konkurs nu, så att man ser att ni är ärliga i er affärsutövning.

Härmed meddelas att jag, Freppa, har ollat samtliga hjälmar och däck som RoLLer säljer. Tänk på det när ni stoppar huvudet i en kruka eller rullar glada i hågen.

För övrigt är jag kär i Mattias, och småförälskad i RoLLer.

Min blivande fru är kär i mig, trots att jag är en foto-hora.
Frågor?
Framåt.

/Freppa - Din reklampelare i cyberrymden

Ps. Rullaren Rular Fett med sina priser. The End.

Freppa är bara gammal fet och långsam

Vad har du isåfall att skylla på? Du är ju långsammare? Jag är överviktig och gammal. Du är ung, smärt och.... Well, delicious såklart, men annars då!?
ANNARS DÅ?! VA VA VA?!

:mad:

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...