Potatoes MC är asjobbiga!!!

Mattias blir jätte jätteledsen när man säger sådär :(
mattiasledsen3.jpg

Men jag tröstar honom och säger...
Fuck 'em, fuck 'em all!
:)

Allvarligt... Lägg ner samma tid på att lära er åka hoj som ni fånar er på SH så skulle ni bli grymma på hoj!

vem tar dessa snubbar på allvar? inte jag, såg de inte ens som reklam, :tungan

Nej, helt rätt.
Dessutom är det väl kul när folk startar upp nåt inom ens eget intresseområde?
Klart Fürsten, Roller och de andra som gör nåt för att ge oss bra utbud och bra priser skall få vifta lite grand med sitt utan att bli anklagade för att göra osportslig reklam.

Det är skillnad på att starta en tråd med "Hörrni, kolla de här nya XXX för XXX:-, beställ nu..." och att öppet prata om varor, tjänster och ställen.

/H

Är det bra priser som Roller och Fursten har då ?

Hur ligger dom i pris mot andra svenska nätbutiker och vanliga butiker??

:näsblod

Fan vicken skön tråd! Här finns allt! Arga, glada, ledsna, förorättade, missförstådda, äss, kungar, damer, knektar, coola, lättretade, avundsjuka :) ...
Dokusåpor Big Brother mm - vem behöver skiten när SH is da shit?
Jag hänger 1000 ggr hellre på SH! :tungan

Love, Peace and Understanding

(förresten, varför blir SH HS baklänges?)

(förresten 2, det heter hojsnack o inget annat)

Jag hänger 1000 ggr hellre på SH! :tungan

Love, Peace and Understanding

(förresten, varför blir SH HS baklänges?)

(förresten 2, det heter hojsnack o inget annat)
Jag håller helt klart med. För er som håller på o klagar om Roller o Mattias så kan man säga att grabbarna starta minst lika många trådar innan de öppnade företag. Är det sen förbjudet att vilja få ordentlig snurr på sin verksamhet? Det är ingen öppen reklam utan det är ett vanligt inlägg med några roliga bilder. Ser man överlag till hur trådarna ser ut på SH så är detta ett av de roligare så jag förstår inte varför det är nåt o gnälla över.

Jag håller helt klart med. För er som håller på o klagar om Roller o Mattias så kan man säga att grabbarna starta minst lika många trådar innan de öppnade företag. Är det sen förbjudet att vilja få ordentlig snurr på sin verksamhet? Det är ingen öppen reklam utan det är ett vanligt inlägg med några roliga bilder. Ser man överlag till hur trådarna ser ut på SH så är detta ett av de roligare så jag förstår inte varför det är nåt o gnälla över.

Tycker det är helt ok att göra reklam för sin verksamhet men dessa två är ju bara för mycket...

Det börjar bli en klubb för inbördes beundran!

2869696 Tycker det är helt ok att göra reklam för sin verksamhet men dessa två är ju bara för mycket...

Det börjar bli en klubb för inbördes beundran!
Ja, och du är här och tassar hela tiden. Vad är syftet med det? Att få medhåll? Eller kanske lite uppmärksamhet? JAG har inte startat några trådar om min egen förträfflighet. Inte på länge i alla fall. :)

2869415 Allvarligt... Lägg ner samma tid på att lära er åka hoj som ni fånar er på SH så skulle ni bli grymma på hoj!
Jag tror att Mattias kör ifrån dig ganska lätt, med en CBR 600 modell gammal.

Var inte du en av dem som körde utan körkort?

Jag tror att Mattias kör ifrån dig ganska lätt, med en CBR 600 modell gammal.

Var inte du en av dem som körde utan körkort?

jo... men jag kör enbart bana och där behövs det inte körkort...

Mina tider är inte vad dom har varit blev bara någon hög 53:a på sviestad i sommras, låg 9:a på åsen... det var dom enda tävlingarna jag körde i somras... vad har mattias för tider tro???

Är Freppas dam en hård madam eller vad är detta. Har bestämt för mig att Freppa var byggd som en riktig man med en en kroppshydda som antydde att han har råd att köpa mat. Nu står han där och smälter in på en moped??

Har han börjat ta fysträning på allvar, blivit nykterist, arbetslös eller är det värre??

Mina tider är inte vad dom har varit blev bara någon hög 53:a på sviestad i sommras, låg 9:a på åsen... det var dom enda tävlingarna jag körde i somras... vad har mattias för tider tro???

Jag körde 1.01,488 på Sviestad och den enda tid Gelleråsen gav var rehabiliteringstid. :ätapiller

Ja fattar ingenting av tråden? Vem är denna freppa? Är det han på bilderna? Vadå reklam? Skall bilderna vara roliga? :)

Det ända jag tänker när jag läser en sån här tråd är att det finns en ljus framtid med människor med sjukt mycket självdistans och barnasinnet intakt. Våga vägra växa upp!

Sen kan man ta livet på allvar när det verkligen behövs... Kommer komma många såna stunder! Slappna av och ha kul så länge man kan.

Kul för dig? Då borde du ligga i toppen av R1000 och vara äldre än 15 bast iallafall.
Det är faktiskt mycket som är valfritt att läsa här och en del, tro det eller ej, kan man ta med en klackspark.
Läsvärd länk: http://sporthoj.com/forum/profile.php?do=addlist&userlist=ignore&u=11

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti