Potatoes MC är asjobbiga!!!

Vad gör inte ägaren till däckshoppen för att få in folk till butiken.

Lägger ut bilder på bundna kvinnor som lockbete.................Roller,,din kvinnosyn är ca 200 år gammal...........vore kul om du motsäger mig i denna fråga.........

Men Roller, lär Dig att marknadsföra en verksamhet utan att lägga till................ja du vet

Sex säljer.

Se så hopp iväg och förstör någon annans tråd nu :schas

Haaha, nästan så att man måste skärpa till sig när LÅNGA farbrorn säger schas,,,,,hehe, snacka om att tappa ord och måste gå tillbaka till grottmänniskan...........ouou jag långa farbrorn jag står för något som är (hmmmmmmmmm vette fan vad jag står för) men jag lägger in kommentarer på sporthoj.com bara för att jag måste, då jag inte har något annat liv!!!

Roller,,,Jag köper att Du använder sh.com till att marknadsföra din däcksshop, men bilder på bundna kvinnor vad ger det för signaler, jaha det är just den målgruppen Du är ute efter. OK sorry,,,,,,,,,,,,Lycka till, vi som går efter pris/prestanda åker till SWT Racing och byter däck.

Lycka till

Tack.

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig. :(
0.jpg

Tack.

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig. :(
0.jpg

haha

jag ger upp,,,,,,,,,,du är mästaren.......du är mannen...........

nääääääääää,,,hur i helvete kommer du undan med detta.........jaha, Din målgrupp är +17år.........Roller hoppas att Du får fart på Din däckshop.

Problemet är ju att leva på Dina fans på sporthoj.com som är .................. äsch orkar inte................tjafsssta

Det är ju bra att du i alla fall har lite självkännedom... :såjaponken

Haha fan vad kul du är!

Klippa och klistra,,,,,,,,,,,,,du får en 2´a då du är dum i huvudet

Vet tjéjen om att hon är postad på sh.com
Oooooooooooooooooo

Last edited:
Det är ju bra att du i alla fall har lite självkännedom... :såjaponken

Kul att Du httat en mening med livet, skönt att jag inte behöver oroa mig att DU ska ta livet av Dig....utifrån de samtal vi haft de senaste månaderna, jag är jätteglad att Du hittat tillbaka till livet.............

nääääääääää,,,hur i helvete kommer du undan med detta.........jaha, Din målgrupp är +17år.........Roller hoppas att Du får fart på Din däckshop.

Problemet är ju att leva på Dina fans på sporthoj.com som är .................. äsch orkar inte................tjafsssta

Varför allt detta tjafs om Rollers däckshop? Roller har vart en profil här på SH rätt så länge, säg, så länge som SH har funnits. Bara för att han har startat ett företag, är han tvungen att sluta med sina dumheter på forumet då bara för att det SKULLE kunna vara reklam?

Alla dina inlägg hittills i denna tråd luktar smutskastningsförsök mot RoLLERS och ett mycket patetiskt försök att 'upphöja' SWT Racing.

Jag tror det luktar anmälning på dig snart.

Jag tror att Goose har :ätapiller lite för mycket ikväll.

Dessutom så är det ju lite fel taktik att posta en massa inlägg i denna tråd om han verkligen inte tycker om RoLLERs Däck. För varje inlägg som någon gör så dyker ju tråden upp på Sporthojs förstasida och RoLLERs Däck får då extra mycket reklam.

haha, potatoes mc, roller med flera... Idolerna :rodnar

Jag hoppas jaaaag blir stoooor och staaaark som eeeeer nååååån gåååång..
Så jaaaag ocksååå fåååår vaaa meee och leeeeeka meeeed eeeeeer :hej

Så nu ställer ni allla upp på rad så jag kan slicka era rövar så rena att era små flickor kan äta ur rektum på er, får jag vara med och åka då? :näsblod

aja, mycket underhållande bilder men mest alla kommentarer.

Fortsätt underhåll och fortsätt vara några vi spolingar ser upp(/ned) till. :tungan

/Hagberg

F*n vilka sjyssta bilder jag la upp igår!

Snart kommer filmnen. Rendrerar, 73% klart.

Jag tror att Goose har :ätapiller lite för mycket ikväll.

Något :näsblod Jag har aldrig sett nån göra bort sig så kapitalt på forumet tidigare. Det va roligt :lol

RoLLER och hans däckkrängarkompisar verkar vara trevliga killar. Tänk vad synd att att det finns så illasinnade gäss som tjattarar bitterert över att någon kan leva på hojar OCH ha roligt samtidigt. Svensk avundsjuka kallas de visst. nä fram för fler entrepenörer som har humor och självdistans, sånna vill jag iaf handla av.. Vad tar du för ett par Öhlinsfjädrar fram till en CBR600RR -04 RoLLER?

Öhlinsfjädrar e billiga. Jag ska kolla det imorrn. Men nånstans runt en tusing.

Edit: Menar du fjädrarna i framgafflarna btw?
Edit2: Du skriver ju det i klartext.

Last edited:
Öhlins Spring Kit HONDA CBR600RR 03-04 Par. 1180,- Artnr: O-8694-10

Men det kan vi nog putsa lite ;)

Shut the fuck up! Vi är så hårda så vi skiter taggtråd (som vi sedan använder för riktigt sjuk sex, men det är en helt annan grej)

haha, potatoes mc, roller med flera... Idolerna :rodnar

Jag hoppas jaaaag blir stoooor och staaaark som eeeeer nååååån gåååång..
Så jaaaag ocksååå fåååår vaaa meee och leeeeeka meeeed eeeeeer :hej

Så nu ställer ni allla upp på rad så jag kan slicka era rövar så rena att era små flickor kan äta ur rektum på er, får jag vara med och åka då? :näsblod

aja, mycket underhållande bilder men mest alla kommentarer.

Fortsätt underhåll och fortsätt vara några vi spolingar ser upp(/ned) till. :tungan

/Hagberg

:2cool

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma