Redan där visar du att du är medveten om att det handlar om politisk propagandatillställning av brunskjortorna och inte en minnestillställning. Det är inte så många andra som marscherar för det höga nöjets skull på en lördag...
Sedan så var det ju så att den gode pojken som omkom inte var bara första bästa gymnasieelev som stod på gatan. Han var en skinnbula och tillställningen ordnas av andra skinnbulor för att försöka göra honom till någon slags martyr för deras rörelse.
Låt mig gissa: du läser dagligen på Info-14 och tycker att allt där är den rena oförfalskade sanningen utan inslag av propaganda från vitmakttomtarna?
Jag gillar inte heller AFA. Men jag anser att de och skinnbollarna ska brinna tillsammans i helvetet. Faktiskt så anser jag att alla odemokratiska extremister (både politiska och religiösa) som försöker sprida sitt budskap genom våld kan dra dit pepparn växer.
Att Nassenisarna har en tendens att dra lite egna slutsatser av saker och ting är fantastiskt.
Robert Jäderberg var en kille i Västerhaninge som blev mördad av SVENSKA barn som ville sno hans jacka eller nåt i den stilen.
Nassenisarna hade senare en demonstration mot att han råkat ut för svenskfientligt våld?????
Sen kan man ju undra hur stor del av dessa människor som faktiskt är direkt paranoida??
http://207.176.43.186/artikel.asp?artikelID=779
http://207.176.43.186/artikel.asp?artikelID=965
http://www.patriot.nu/artikel.asp?artikelID=1052
Det är faktiskt otroligt intressant att läsa dessa artiklar och sen försöka förstå att dom inte är skrivna på 1800-talet. Finns det verkligen människor som tror på det som skrivs av nassarna???? Har inte alla haft biologi i skolan och fått lära sig att hud,ögon och hårfärg bara är en utveckling av vart i världen man bor? Vet inte nassarna att den bruna ögonfärgen och hårfärgen är dominant? Hur stämmer det in med deras överlägsna ariska ras?
Är det någon av deras sympatisörer som ens har funderat på hur ledarna egentligen vill styra ett land??
Alla som inte perfekt passar in i deras trångsynta värld ska säkerligen avlivas, t.ex p.g.a sexuell läggning, fel hårärg, fel ögonfärg, handikapp av alla de slag o.s.v.
Att dom aldrig gör något väsen av sig är ju halvsant, eftersom dom istället kör lite värre metoder som registrering av alla som aktivt jobbar mot dom.
Läskiga creeps är vad dom är, men läskigast av allt är iaf att det finns människor som gått ur grundskolan och faktiskt går på deras hycklerier.
AFA är ett totalt kapitel för sig även dom och samma typer finns inom dom flesta huligangäng där man måste ha ett hyde bakom sig för att ens våga öppna käften. Det är en massa människor som vill ha en identitet men har en alldeles för svag personlighet för att kunna skaffa sig den på naturlig väg, alltså blir man en i gänget och följer med strömmen oavsett vart det bär. Känns igen i sammanhang som gängvåldtäkter, gängbråk, fotbollshulliganer, mc-gäng m.m.
Det enda som hjälper till att hålla liv i eländet är att dom får en massa publicitet och därmed får dom sin identitet bekräftad.