Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Volofelnor ger skönt ljud och bra effekt.Aero skrev:2077909jag har ju hållt på hela vintern med att modda till en sån där "smattergrej" som man gjorde av klöver 5 och hjärter dam, när man var liten. Jag har fått till ett jättebra fäste på kardan, drog i några franska skruv rätt in i godset, sitter som berget. Istället för klöver fem och hjärter dam så använder jag mina simfenor typ denna:
Aero skrev:2078050Bara på specialbeställning.

Kjelle! hur håller man glans...?Aero skrev:2078616Okidoki, ponera då att man ids att polera fälgbanan själv, hur fan behåller man då glansen?? Kan man klarlacka eller vad?
Autosol?Aero skrev:2078616Okidoki, ponera då att man ids att polera fälgbanan själv, hur fan behåller man då glansen?? Kan man klarlacka eller vad?
Aero skrev:2078616Okidoki, ponera då att man ids att polera fälgbanan själv, hur fan behåller man då glansen?? Kan man klarlacka eller vad?
(Martin Ljung)
Åh fy faan! Jag misstänkte iofs att det låg till så. Då så, då slapp man det bekymret. Aldrig att jag skulle först polera som en tok för att få det blankt, och sen behöva polera ännu mer för att behålla det så.... Det överlåter jag till...ni vet vem.. hihihihTengil skrev:2078911Ponera, vad fina ord du kan! Vad betyder det?(Martin Ljung)
Du kan klarlacka men den glannsen är inte lika blank som polerad aluglanns.
Iaf, det bästa är att efter polering hålla glansen med polermedel. Inte slipmedel som autosol. Och efter varge gång du åkt i regn/tvättat torka av fälgarna. En gång om året tar du fram lumpskivan och polerar upp allt ordentligt!
Mycke jobb, men fint blir det. (fast mycke jobb)![]()
![]()
![]()
Aero skrev:2078920Det överlåter jag till...ni vet vem.. hihihih

aha du tänkte att om jag polerar upp en riktig knullputts så kommer den att hålla sig så senAero skrev:2078920Åh fy faan! Jag misstänkte iofs att det låg till så. Då så, då slapp man det bekymret. Aldrig att jag skulle först polera som en tok för att få det blankt, och sen behöva polera ännu mer för att behålla det så.... Det överlåter jag till...ni vet vem.. hihihih
Nä snarare att betala nån annan att göra det, och sen slippa polera iöht.blom skrev:2079488aha du tänkte att om jag polerar upp en riktig knullputts så kommer den att hålla sig så sen![]()

Men om du kromar skiten då? Då räcker det ju att du gnider av det med en fuktig trasa/svamp ibland för att få det rent och blankt igen.Aero skrev:2078920Åh fy faan! Jag misstänkte iofs att det låg till så. Då så, då slapp man det bekymret. Aldrig att jag skulle först polera som en tok för att få det blankt, och sen behöva polera ännu mer för att behålla det så.... Det överlåter jag till...ni vet vem.. hihihih
|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |