Pickup-besatt.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
De finns tydligen i Australien där de har andra lampor på bilarna av någon anledning...
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Haha ringde precis en karls som hade sett mig köra förbi kontoret han jobbar på i går och han undrade om han fick köpa Långforden...

För ett par veckor sedan trodde jag att jag hade fått p-bot men det var en lapp där det stod "fan vilken snygg pickis!"

:banana
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Hur stoppar du H4 i en sealed beam? Såvitt jag vet betyder det att lampan är sammanbyggd med lamphuset.

Josärru, sealed beam insatserna är mycket riktigt en stor och dyr glödlampa men fästen och form är i samma konfiguration som en 6x7" insats med h4 som finns på mååånga bilar från små japs till stor truck.

Sealed beam bezel är alltså själva lyktsargen och inte insatsen. Ä ru me =)

Bezel (lyktsarg)
main.JPG

pluuuuus

6x7 H4
m-oz2P9sV8KCkP2IerxWFQA.jpg

= bra ljusbild och bra glödlampor :tummenupp
 

valmers

@valmersofficial
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Haha ringde precis en karls som hade sett mig köra förbi kontoret han jobbar på i går och han undrade om han fick köpa Långforden...

För ett par veckor sedan trodde jag att jag hade fått p-bot men det var en lapp där det stod "fan vilken snygg pickis!"

:banana
Vad svarade du då? ;)
 

Flanders

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2009
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Aprilia AF1 sintesi
För ett par veckor sedan trodde jag att jag hade fått p-bot men det var en lapp där det stod "fan vilken snygg pickis!"

:banana

höll på att göra det i våras när vi jobbade på nåt stället inne i stan och åkte runt och letade parkering, sen ser man fåården och då va fokus på ett helt annat ställe :crash
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Handla'rå, de ha du råd med. Du som redan är halvnorsk!

Nja, jag ska plugga eller hem till Sverige igen. Sen är önskelistan larvigt lång.

Då är vi två! Synd att man måste ha lastbilslappen för att köra storebror bara :gråta

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37224212 :gråta

Tycker jag ser många fina pickisar och suvar i Norge. Synd bara att det ska vara så dyrt att ta hem dom. Dom har ju vansinnig skatt på bilar. Då blir lätta lastbilar "billiga" för dom.

Hur enkelt är det att lura tullen? Går dom på kvitto eller ska det redovisat banköverföringar för att fastställa mons/tull?

Är det 25 + 22 på pickisar från Norge?
 

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Ja den F250:in var sjukt najs! Tycker det är synd att det inte finns fler med den minsta hytten. Praktiskt med dubbelhytt, visst men fult som fan och bilen blir så innihelvete lång om man vill ha flak som går att använda.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Visst är det en Volvo 11 /Freelander i bakgrunden? Den såldes i typ 3000 exemplar va? Utgår från att du kan sånt.

Inte en aning.
Inte ens lagt märke till den.
Men jag gör som vanligt: Antar, ljuger och fabulerar.

Skulle tro att det är en Steyr/daimler/puch pinzgauer, eftersom de ser ungefär likadana ut som en jävlabil, men är betydligt vanligare.
Fantastiska terrängbilar.
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top