Pickup-besatt.

Ja, det finns nog ingen sådan som skulle vara "nervägd" i USA.

F250 har en totalvikt på 8800lbs = 3991kg oberoende av motor.. Dvs, det är "chassit" som styr. Så med en mindre motor kan man då lasta mer om jag fattat det rätt..
F350 ligger på 9900lbs totalvikt..
Gäller årsmodell före -04 vad jag förstått. Senare kan de vara konfigurerade på annat sätt..

Det gamla halvton, trekvartston, entons lastkapacitetsdravlet angående beteckningarna frångicks för läääänge sen typ på 50 talet ..

Meck!

Last edited:
Var nån lirare in på kneget igår och ville tjöpa pickisen av mig. :va :)
Nån diverse som sett den från gatan tydligen...

Ja, det finns nog ingen sådan som skulle vara "nervägd" i USA.

F250 har en totalvikt på 8800lbs = 3991kg oberoende av motor.. Dvs, det är "chassit" som styr. Så med en mindre motor kan man då lasta mer om jag fattat det rätt..
F350 ligger på 9900lbs totalvikt..
Gäller årsmodell före -04 vad jag förstått. Senare kan de vara konfigurerade på annat sätt..

Det gamla halvton, trekvartston, entons lastkapacitetsdravlet angående beteckningarna frångicks för läääänge sen typ på 50 talet ..

Meck!

Meck så in i, blir ju totalt omöjligt att importera. :död

Börja nästan tro att C kort är enda utvägen om man vill få tag på en fin pickis.

Last edited:
Dådj the Dodo! Var det så de dog ut? Vad är det som är bärande i cumminsljudet egentligen? De låter så djefla hårda didäran.

Smög runt lite på tuben å såg 2 "skämt" som va lite fyndiga :hihi... "Id rather be cummin then stroking" "Dodgin' the father, Ramming the Daughter"

Det är väl snarare raksexkonstruktionen som ger Cumminsen sin karaktäristiska klang.

Back