Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
och nattenNoicE skrev:Grattis!
Kommer ihåg det som igår när jag fick mitt førsta A-kort, så jävla najs!
Ut och njut av sommaren och kør hela kvällen!
Pratade med en P-lisa häromdagen. Enligt henne: "Ingen MC-parkering tillåten annat än på parkeringsplats. Parkeringsavgift ska erläggas (spara kvittot i fickan istället för att sätta den på bågen där någon annan kan sno den). Får du böteslapp på bågen, ta med den och parkerings-kvittot till polisen för att få den avskriven.lilltryne skrev:Hur är det med mc-parkering i örebro? Får man stå på trottoarer i anslutning till cykelställ? (som i göteborg) O hur är det i övrigt?
Gaffa-mannen skrev:Pratade med en P-lisa häromdagen. Enligt henne: "Ingen MC-parkering tillåten annat än på parkeringsplats. Parkeringsavgift ska erläggas (spara kvittot i fickan istället för att sätta den på bågen där någon annan kan sno den). Får du böteslapp på bågen, ta med den och parkerings-kvittot till polisen för att få den avskriven.
Fri parkering där MC-parkering är skyltat" (dvs två plater i hela Örebro...)
![]()
rätt rätt rätt.. eller komunen. carpark driver privata eller anlitade uppdrag.NoicE skrev:MEN ooom man ställer sig på olovlig plats är det POLISENS sak att reda ut, inte ett f*ttbolag som carpark eller nått. Dom har bara hand om sina parkeringsplatser vad jag vet...
NoicE skrev:MEN ooom man ställer sig på olovlig plats är det POLISENS sak att reda ut, inte ett f*ttbolag som carpark eller nått. Dom har bara hand om sina parkeringsplatser vad jag vet...
tveksamt.. eller jag vet att inte är så.. komunen har torget mm. åkte på 700kr så sent som för några veckor sen.. mitt fel betala och se glad uterik skrev:Polisen/komunen kanske har lagt ut det på entreprenad att de ska sköta hela staden
Prata inte om carpark, jag hatar dessa jävla svartfötterna. måtte dom försvinna från jordens yta. jag ser det som ett livskall att inte betala deras böter, jag överklagar dom tills dödagar om så behövs.erik skrev:Polisen/komunen kanske har lagt ut det på entreprenad att de ska sköta hela staden
gör du jävligt rätt iNoicE skrev:jag vet inte, men jag kommer fortsätta att parkera hojen där jag alltid gjort, typ øverallt där man inte står i vägen.
ja och större och större blir dom oxå, dom köpte upp en jäkla massa bolag för några år sencrashtestdummy skrev:Prata inte om carpark, jag hatar dessa jävla svartfötterna. måtte dom försvinna från jordens yta. jag ser det som ett livskall att inte betala deras böter, jag överklagar dom tills dödagar om så behövs.![]()
Yadis skrev:Finns 3 mc-parkeringar, som alla är gratis att stå på.
1. Mittemot likkistan på stortorget
2. Vid järntorget
3. Ovanför infarten till det där tunnelgaraget eller vad det heter, på refugen, som ligger nära örebro bibliotek.
fan det gör jag med, och kommer det en lapplisa så fäller man ner visiret och bara står tyst och tittar på dom, då brukar dom gå.blom skrev:jag parkerar faktiskt gratis med hojen överallt![]()
crashtestdummy skrev:fan det gör jag med, och kommer det en lapplisa så fäller man ner visiret och bara står tyst och tittar på dom, då brukar dom gå.![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |