Paparazzi på SRW

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Någon vill pressa mig på pengar, jag fick denna bild i ett hotbrev, därför går jag nu ut offentligt och erkänner att jag har haft en inhyrd stuntman hela tiden, men nu är det altså slut på fusket.

Bifogat

• skiftar.jpg
    skiftar.jpg
    32.8 KB · Visningar: 480
Vad är vitsen med en bodydouble, stuntman, kopia - som kör sakta?

Fanns det ingen snabb kille som var lik dig?

Jalle skrev:
Vad är vitsen med en bodydouble, stuntman, kopia - som kör sakta?

Fanns det ingen snabb kille som var lik dig?
A-förare är dyra att hyra, kolla in Mumlans ERF team, Mumlan får betala allt själv, hans två inhyrda A-förare har dealen: arrive and drive.

Min stuntman Zillyvurper fick kramp efter tre varv på SRW, han är inte van vid SBK lok.

Jag glömde bifoga Jalles nya avatar.

Bifogat

• poliskonstapel.gif
    poliskonstapel.gif
    10.2 KB · Visningar: 48
Fixx skrev:
Jalle är du i höllviken??

Pm:a mig om du vill köra idag

Tyvärr, drar till Växjö om 20 min.

Dessutom har jag lite strul med Husan, satte på kraschpuckar, motardslicks och gjorde mig redo för Sturup i söndags. Såg då olja på golvet och härledde det till generatorkåpan och bakom den var det mycket oljemys. Packboxbyte till vevaxeln innan det gasas ngt för min del, tyvärr!

Jalle skrev:
Tyvärr, drar till Växjö om 20 min.

Dessutom har jag lite strul med Husan, satte på kraschpuckar, motardslicks och gjorde mig redo för Sturup i söndags. Såg då olja på golvet och härledde det till generatorkåpan och bakom den var det mycket oljemys. Packboxbyte till vevaxeln innan det gasas ngt för min del, tyvärr!

ammen fö faen! Du har ju mekat en bråkdel så mycket med R1:an som du har med husan bara efter ngr månader. Get the point already! :D

grandmaster skrev:
ammen fö faen! Du har ju mekat en bråkdel så mycket med R1:an som du har med husan bara efter ngr månader. Get the point already! :D
Han bara förbereder sig för att komma tillbaka med dunder och brak i 250R... :hihi

GSXR1100R skrev:
Någon vill pressa mig på pengar, jag fick denna bild i ett hotbrev, därför går jag nu ut offentligt och erkänner att jag har haft en inhyrd stuntman hela tiden, men nu är det altså slut på fusket.
Jag sa ju att du skulle skriva kontrakt med mig istället. Då blir det äntligen fart på Superbiken också.

GSXR1100R skrev:
A-förare är dyra att hyra, kolla in Mumlans ERF team, Mumlan får betala allt själv, hans två inhyrda A-förare har dealen: arrive and drive.
:va :confused: :va :confused: måste ha missat nått...
:tungan

valmers skrev:
Jag sa ju att du skulle skriva kontrakt med mig istället. Då blir det äntligen fart på Superbiken också.
Du är inbokad till nästa år, jag föväntar mig 1.03 på Knudan och 1.09 på Åsen, du kommer att få köra alla regnpassen.

GSXR1100R skrev:

Alla säger den är tung som en blysläde...skitsnack, inga probs att kuska runt med på SRW. Problemet var att jag lånade Metallis utrus. där stövlarna är 43..aj.....aj och handskana stl 9 vilket gjorde att efter 4 varv kände jag varken händer eller fötter. Men roligt var det. Kom dit som Direktör ( alla vet som såg mig ) och avslutade som missil plågare :)

Tack för lånet metallis & GSXR1100R

Mvh//ZS

Zilversurfer skrev:
Alla säger den är tung som en blysläde...skitsnack, inga probs att kuska runt med på SRW. Problemet var att jag lånade Metallis utrus. där stövlarna är 43..aj.....aj och handskana stl 9 vilket gjorde att efter 4 varv kände jag varken händer eller fötter. Men roligt var det. Kom dit som Direktör ( alla vet som såg mig ) och avslutade som missil plågare :)

Tack för lånet metallis & GSXR1100R

Mvh//ZS
Billiga ursäkter kommer man långt med.

grandmaster skrev:
inte undra på att det var så stelt i depån, alla bara stod o viskade när du snokade runt
Ja när Greve Hamliton gör sin James Bond imitation så ryser alla.

GSXR1100R skrev:

Ursäkta Man frågar men jag fattade inte ett jotha.
Förklara.
:confused: :confused: :kocko
(Dom säjer jag är dum)

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back