Oxtar-annonsen i nya Bike

Ravetrancer skrev:
ungefär som när du moonar??? Fats du fick inget betalt, och jag fick ett gott skratt hahaha
Inte första gången som MW moonar prexis, jag tror att hon drömmer om en fotomodellskarriär :tuttar

Tyckte annonsen såg som trevlig ut! :)

Vill ju inte reta upp MW men hon var då jäkligt trevlig då jag träffade hon i sthlm på sporthojsfesten ifjol så hon är nog allmänt snäll :)

Honken skrev:
Vill ju inte reta upp MW men hon var då jäkligt trevlig då jag träffade henne i sthlm på sporthojsfesten ifjol så hon är nog allmänt snäll :)
Så nu har MW blivit hackkycklingen? Man upphör aldrig att förvånas över åsikterna från detta dagisforums manliga medlemmar... Till MW vill jag bara säga: Skit i att anstränga dig. Gläd dig istället åt att statistiskt sett kommer ca 10% av männen som gjort inlägg på temat "mera naket!" i denna tråd att ha uppnått en acceptabel mognad inom 10 år. Resten kommer aldrig att göra det och dessa är ingen idé att försöka banka vett i. ;) :krama

Ace Niki skrev:
Gläd dig istället åt att statistiskt sett kommer ca 10% av männen som gjort inlägg på temat "mera naket!" i denna tråd att ha uppnått en acceptabel mognad inom 10 år. Resten kommer aldrig att göra det och dessa är ingen idé att försöka banka vett i. ;) :krama

Är det omoget att tycka om naket?

Ace Niki skrev:
Så nu har MW blivit hackkycklingen? Man upphör aldrig att förvånas över åsikterna från detta dagisforums manliga medlemmar... Till MW vill jag bara säga: Skit i att anstränga dig. Gläd dig istället åt att statistiskt sett kommer ca 10% av männen som gjort inlägg på temat "mera naket!" i denna tråd att ha uppnått en acceptabel mognad inom 10 år. Resten kommer aldrig att göra det och dessa är ingen idé att försöka banka vett i. ;) :krama

nu tycker jag du får förklara vad du menar?

Ace Niki skrev:
Gläd dig istället åt att statistiskt sett kommer ca 10% av männen som gjort inlägg på temat "mera naket!" i denna tråd att ha uppnått en acceptabel mognad inom 10 år.

Vart finns den statistiken?

/ Manlig med-lem.

Ace Niki skrev:

Men snälla nån jag har väl inte hackat på MW jag skojade ju lite bara! Hon har ju rätt att utrycka sina åsikter som alla andra och har säkert ordentliga belägg för vad hon pratar om då hon jobbar med unga tjejer och killar. Men jag tycker att debatten om just denna annonsen tar oanade proportioner, vilken blaska som helst som dessutom riktar sig till dessa unga tjejer förmedlar ju 1000ggr mer osunda ideal än denna lilla annonsen.

Jag tycker annonsen såg trevlig ut, ser inget fel med en naken kvinnokropp det är ju en av dom vackraste tingen man kan titta på :)

Sen är det ju dessutom en fullt normal snygg vältränad tjej utan silikonbröst och skönhetsoperationer (antar jag :) ) Som hon säger själv kom hon ju på idén själv och gjorde det helt frivilligt!

Tycker att ditt angrepp på mig är betydligt mycket värre isf. där kan man snacka om hackkyckling! En person som inte känner mig som slänger upp mig som ett exempel på omognaden bland de manliga medlemmarna på sporthoj! Jag orkar inte ens bli upprörd...... *suck*

Bikerbitch skrev:
Är det omoget att tycka om naket?

BB,
nej det är det inte. Det är däremot omoget att erkänna det, för det är inte PK. Det är VUXET att ljuga sig blå för att framstå som man tror att andra vill man skall vara.

Vet du ingenting?! :rolleyes: :tungan

Nej, hörni gott folk! Krumelurpillerfest hos mig, stackare som gått och inbillat sig själva att de Vuxit Upp och Blivit Respektabla har första tjing på biljetterna! :tummenupp

Måla något grönt varje dag för ett lyckligare liv!
/Fredrik

Snygg bild på en snygg tjej som får reklam för sin RR samtidigt som hon får betalt för sitt arbete...en win/win situation för alla!

Sedan kan man ju alltid roa sej med att snacka käften ur led om de etiska/kulturella/genderiska värderingarna...säkert finns det de som av t ex religiösa skäl svimmar av bilderna!

Naket väcker uppmärksamhet...somliga kommer att använda bilderna till sexuell stimulans, andra kommer att reta sej, så dom aldrig köper något det står Oxtar på...och några köper för att namnet är bekant.

Fast jag skulle känna visst motstånd mot att medverka i en potenspiller-reklam:)!

Ave manlig fåfänga!

ft skrev:
BB,
nej det är det inte. Det är däremot omoget att erkänna det, för det är inte PK. Det är VUXET att ljuga sig blå för att framstå som man tror att andra vill man skall vara.

Fyfan vad befriande och skönt det e att läsa sånt här. :D

Du är en GUD ft! Fler av såna som du!

Politiskt inkorrekt / RoLLER

ft skrev:
BB,

Ojojoj vad sant! Hade inte kunnat säga det bättre själv!

Bra reklam!
-Snygg tjej som har med motorsport att göra!
-Snyggt tagen bild!

:tummenupp Ullis

RoLLER skrev:
Fyfan vad befriande och skönt det e att läsa sånt här. :D

Du är en GUD ft! Fler av såna som du!

Politiskt inkorrekt / RoLLER

Men det var BB som ställde frågan.. hon ska också ha lite cred för sin politiska inkorrekthet tycker jag :hihi

KawaChris skrev:
Men det var BB som ställde frågan.. hon ska också ha lite cred för sin politiska inkorrekthet tycker jag :hihi

Ace Niki skrev ju att citat: "Gläd dig istället åt att statistiskt sett kommer ca 10% av männen som gjort inlägg på temat "mera naket!" i denna tråd att ha uppnått en acceptabel mognad inom 10 år. Resten kommer aldrig att göra det och dessa är ingen idé att försöka banka vett i. "

Nu vet jag inte om herrn var ironisk. Men det var därför jag frågade om det var omoget att tycka om naket och frågan är ställd till Ace.
Jag vet redan vad ni karlar tycker :rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...