Oxtar-annonsen i nya Bike

En jävligt snygg tjej som kör RR kan aldrig bli fel som reklam för hojprylar. Men om dom tagit ett pucko från nån dokusåpa som inte har med RR att göra så har allt blivit fel!

Ullis du är snyggare än Stiggy, nu ska du bara bli snabbare också :hihi :Bugar

Jo, Jannica, jag blir trött på att killar sänker sig till den nivån. Får jag fråga varför du har ändrat dig? Du var ju inte särskilt förtjust i paraplyflickegrejen förut.

För min egen del så tycker jag allt som är fördummande är tröttsamt. Är det inte dags att folk börjar tänka lite och sluta handla på impuls? Det är liksom det enda som skiljer oss från stenåldersmänniskorna.

Nakenhet gärna. I mitt sovrum. Inte för hela allmänheten och framför allt inte för att sälja en sak. Det blir ju i princip det samma som att sälja sin kropp.

Fanoxå - kanske dags att byta prenumerationen från Allt om MC till Bike... :)

Självklart ska dom vara nakna - det är ju stövlarna som oxtar vill att vi ska lägga märke till - hade dom haft kläder på så hade man stirrat på skinnstället....

En snygg brud ser sexigare ut i skinnställ än naken :drool

Last edited:
Stövlar???

Och kör hoj garanterat bättre än mig, tur att man är sambo så man sipper tänka på hur något annat skulle gå till, nu har jag tänkt med fingrarna på tangentbordet igen.

Lycka till Ullis även om du redan har allt!!!

Av princip så köper jag inte produkten om det inte är naket i reklamen.

Om denna typ av reklam inte gav bra gensvar i form av ökad försäljning så skulle vi inte se så mkt av den. Så länge det säljer stövlar eller vad det nu må vara för produkt så kommer nakenhet/sex i reklam finnas kvar.

Varför är det alltid kvinnor i reklam för städprodukter?

Klassar inte detta som nakenbilder ens.Tycker det var väldigt fina,välgjorda o smakfulla bilder.Dessutom verkar det ju som att det va en bild åt varje "läger" att gotta sig åt oxå,så jämställdheten är ju i full balans t.o.m.

Dock undrar jag hur man kläckte iden??
Hej,idag ska vi fota mc-stövlar,vill ni va snälla att klä av er nakna till att börja med??
wierd feeling lixom.Men som sagt,fotomässigt väldigt snyggt tycker jag iaf.
Sen tycker jag att det ALLTID verkar va värre att en tjej/kvinna gör nåt sånt här än om en kille/man gör det.Hittills i tråden nämns nästan bara ullis,snubben e ju lika naken oxå.Snart börjar väl "moraltanterna o gubbarna"tycka att vi ska ha fullt påklädda vuxna människor i blöjreklam oxå?För annars kan det ju hända att nån pedofil sitter o gottar sig åt dom där halvnakna pampersungarna oxå.Näää,till ullis o stiggy vill jag bara säga,,,passa på att göra såna här grejer medans ni är unga o vackra,för det kan va roligt att ha som bevis när ni blivit gamla o säckiga som en luftmadrass med pyspunka o ingen tror på att ni varit så snygga. :tungan

En som vet hur det känns :hihi

mvh/jacke

p.s FOCUS ON BOOTS som det står i annonsen d.s

Last edited:
ktmjacke skrev:
Klassar inte detta som nakenbilder ens.Tycker det var väldigt fina,välgjorda o smakfulla bilder.Dessutom verkar det ju som att det va en bild åt varje "läger" att gotta sig åt oxå,så jämställdheten är ju i full balans t.o.m.

Dock undrar jag hur man kläckte iden??
Hej,idag ska vi fota mc-stövlar,vill ni va snälla att klä av er nakna till att börja med??
wierd feeling lixom.Men som sagt,fotomässigt väldigt snyggt tycker jag iaf.

Kan bara instämma, det här va väl ganska långt från "nakenbilder" va??

Sen om det är rätt att göra så för att sälja är väl en annan sak, men här
tänkte man ju till och gjorde 50/50 i förebyggande syfte *smart* för att
kunna "försvara" sig från kritik....

Snygg bild och lycka till Ullis.... :tummenupp

BLUERIDER skrev:
Sen om det är rätt att göra så för att sälja är väl en annan sak,
Ärligt talat så tror jag inte att man säljer ett enda par stövlar mer p.g.a att dom är "nakna" i denna annonsen.När folk ska köpa stövlar går dom ju ändå till en butik o får hjälp att prova fram en dojja som passar foten o plånboken.Tror knappast att man kliver in på lokala mc-butiken o möts av en försäljare som "hintar" om att man blir skitläcker o får göka modeller om man tjackar upp sig på ett par oxtar.

McFille skrev:
Och VARFÖR skulle den bli det? Har sett flera andra annonser bl.a. med Sete Gibernau som poserar näck med endast utrustningen i fråga på sig...

Nog om det, börja tillbe RR-gudinnan Ullis! Det vackraste som någonsin har krälat i lekakulorna! :hihi

Varför? Hon sitter naken med ett par racestövlar på sig, vad har det med racing att göra?

ktmjacke skrev:
Ärligt talat så tror jag inte att man säljer ett enda par stövlar mer p.g.a att dom är "nakna" i denna annonsen.När folk ska köpa stövlar går dom ju ändå till en butik o får hjälp att prova fram en dojja som passar foten o plånboken.Tror knappast att man kliver in på lokala mc-butiken o möts av en försäljare som "hintar" om att man blir skitläcker o får göka modeller om man tjackar upp sig på ett par oxtar.

*ASG* Tror du inte han hintar om det :va *ironi* Det som va andemeningen
i det hela va väl att det "gick jävligt fel" för längesen, dvs att kvinnor
och män skulle va så in i h-ete jämlika *brandfackla slänges* Dvs att kvinnor inte får vara kvinnor längre och män inte män..... Det är trots allt så att
det finns saker som man är skapta för/gör bättre än det andra könet(läs åt båda håll nu) och det är inte fult att bejaka sin manlighet resp sin kvinnlighet !

Ärligt talat så känns det som dom har lyckats ganska bra med sin reklam :)
du och jag och en hel del andra har uppmärksammat annonsen, vi vet att
oxtar finns ! Sen tror jag inte ngn här på forumet går och köper skorna
pga Ullis.... ELLER :tungan ...... Våga "OUTA" nu gott folk och tala om om det verkligen är så !!! :banana

Last edited:
BLUERIDER skrev:
Ärligt talat så känns det som dom har lyckats ganska bra med sin reklam :)
du och jag och en hel del andra har uppmärksammat annonsen, vi vet att
oxtar finns ! Sen tror jag inte ngn här på forumet går och köper skorna
pga Ullis.... ELLER :tungan ...... Våga "OUTA" nu gott folk och tala om om det verkligen är så !!! :banana
Bulls eye, meningen med en annons är att den skall synas, i nya Bike dräller det av reklambilder men ingen som kommenterar dom, altså har reklamkuppen gått hem, även om många inte köper Oxtar nu i ren protest så syns annonsen och det va ju syftet.

GSXR1100R skrev:
Bulls eye, meningen med en annons är att den skall synas, i nya Bike dräller det av reklambilder men ingen som kommenterar dom, altså har reklamkuppen gått hem, även om många inte köper Oxtar nu i ren protest så syns annonsen och det va ju syftet.

Man kanske skulle byta avatar till en där man sitter i bara
handskar.... :tungan Fast det är klart man kan få
sitta inne en bra stund för "förargelseväckande beteende" oxå... :)

BLUERIDER skrev:
Man kanske skulle byta avatar till en där man sitter i bara
handskar.... :tungan Fast det är klart man kan få
sitta inne en bra stund för "förargelseväckande beteende" oxå... :)
Har hört att det finns små genomskinliga "skinnställ" för vissa kroppsdelar på killar oxå,kanske skulle posa i ett sånt? :tungan

Hej allihopa!

Jag kom med idén till Duells för att jag ville göra det, Duells gillade idén
så vi plåtade och jag tycker det blev skitbra!

Ni måste ju förstå att meningen med reklamen är att den ska synas mer
än alla andra reklamer, och att oxtar-stöveln ska fastna på näthinnan.
Jag tycker vi har lyckats....

Peace out!!! :hej

Miss Ullis skrev:
Hej allihopa!

Jag kom med idén till Duells för att jag ville göra det, Duells gillade idén
så vi plåtade och jag tycker det blev skitbra!

Ni måste ju förstå att meningen med reklamen är att den ska synas mer
än alla andra reklamer, och att oxtar-stöveln ska fastna på näthinnan.
Jag tycker vi har lyckats....

Peace out!!! :hej

Tål att sägas igen, jäpp ni lyckades bra.... "Utan att
väcka anstöt" :) Thats the way to go... *Over and out*

:confused: Fattar inte att det finns vissa som överhuvudtaget bryr sig :va Bilden är ju knappast ens erotiskt! Viss hon är jätte söt och hon är naken men den är ju inte utmanande på något sätt! Hon är svartvit och stövlarna är färgade. Tycker att bilden är skit fin och att den i allra högsta grad passar sig som reklambild!

Undrar hur det kommer sig att vissa tycker det blir utmanande bara för att det är en söt tjej på bild :confused: Finns ju mer nakenhet på stranden till sommaren :rolleyes:

:tummenupp För Ullis :) Och lyckatill!!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...