KalleNorton
Avliden medlem
word!Barbone skrev:Av princip så köper jag inte produkten om det inte är naket i reklamen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
word!Barbone skrev:Av princip så köper jag inte produkten om det inte är naket i reklamen.
Inte första gången som MW moonar prexis, jag tror att hon drömmer om en fotomodellskarriärRavetrancer skrev:ungefär som när du moonar??? Fats du fick inget betalt, och jag fick ett gott skratt hahaha
Så nu har MW blivit hackkycklingen? Man upphör aldrig att förvånas över åsikterna från detta dagisforums manliga medlemmar... Till MW vill jag bara säga: Skit i att anstränga dig. Gläd dig istället åt att statistiskt sett kommer ca 10% av männen som gjort inlägg på temat "mera naket!" i denna tråd att ha uppnått en acceptabel mognad inom 10 år. Resten kommer aldrig att göra det och dessa är ingen idé att försöka banka vett i.Honken skrev:Vill ju inte reta upp MW men hon var då jäkligt trevlig då jag träffade henne i sthlm på sporthojsfesten ifjol så hon är nog allmänt snäll![]()
Ace Niki skrev:Gläd dig istället åt att statistiskt sett kommer ca 10% av männen som gjort inlägg på temat "mera naket!" i denna tråd att ha uppnått en acceptabel mognad inom 10 år. Resten kommer aldrig att göra det och dessa är ingen idé att försöka banka vett i.![]()
![]()
Ace Niki skrev:Så nu har MW blivit hackkycklingen? Man upphör aldrig att förvånas över åsikterna från detta dagisforums manliga medlemmar... Till MW vill jag bara säga: Skit i att anstränga dig. Gläd dig istället åt att statistiskt sett kommer ca 10% av männen som gjort inlägg på temat "mera naket!" i denna tråd att ha uppnått en acceptabel mognad inom 10 år. Resten kommer aldrig att göra det och dessa är ingen idé att försöka banka vett i.![]()
![]()
Ace Niki skrev:Gläd dig istället åt att statistiskt sett kommer ca 10% av männen som gjort inlägg på temat "mera naket!" i denna tråd att ha uppnått en acceptabel mognad inom 10 år.
Ace Niki skrev:Så nu har MW blivit hackkycklingen? Man upphör aldrig att förvånas över åsikterna från detta dagisforums manliga medlemmar... Till MW vill jag bara säga: Skit i att anstränga dig. Gläd dig istället åt att statistiskt sett kommer ca 10% av männen som gjort inlägg på temat "mera naket!" i denna tråd att ha uppnått en acceptabel mognad inom 10 år. Resten kommer aldrig att göra det och dessa är ingen idé att försöka banka vett i.![]()
![]()
Bikerbitch skrev:Är det omoget att tycka om naket?
Bikerbitch skrev:jag vill ha svar på min fråga lite högre upp.
RoLLER skrev:SVAR: Nej det är det inte.
Vad vill du mer veta?
Bikerbitch skrev:Är det omoget att tycka om naket?
ft skrev:BB,
nej det är det inte. Det är däremot omoget att erkänna det, för det är inte PK. Det är VUXET att ljuga sig blå för att framstå som man tror att andra vill man skall vara.
Naket e bästBikerbitch skrev:Är det omoget att tycka om naket?
ft skrev:BB,
nej det är det inte. Det är däremot omoget att erkänna det, för det är inte PK. Det är VUXET att ljuga sig blå för att framstå som man tror att andra vill man skall vara.
RoLLER skrev:Fyfan vad befriande och skönt det e att läsa sånt här.
Du är en GUD ft! Fler av såna som du!
Politiskt inkorrekt / RoLLER
KawaChris skrev:Men det var BB som ställde frågan.. hon ska också ha lite cred för sin politiska inkorrekthet tycker jag![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |