Miss_Orchidee skrev:liiite jobbigt att torka kladd från dom sätena va
Har du hål i läppen eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miss_Orchidee skrev:liiite jobbigt att torka kladd från dom sätena va
Är den verkligen gjord för blyfri 95-oktan?hållundan skrev:OKej, särrijös fråga igen då. Hur länge kan man köra en luftkyld VWmotor med lite ventilknack? Snälla, svara en sommar...
Det har jag tankat i üngefehr 200 mil, så det misstänker jag...flugan skrev:Är den verkligen gjord för blyfri 95-oktan?
hållundan skrev:OKej, särrijös fråga igen då. Hur länge kan man köra en luftkyld VWmotor med lite ventilknack? Snälla, svara en sommar...
Ingen aning om hur motorn är konstruerad faktiskt... Bara den startar är väl mottot.leffe6 skrev:Den kommer knacka i många mil till. Plåga den inte alltför mycke bara.
Hydrauliska lyftare? Borde vara en smal sak att justera annars.
Lägg inte ut för mucke stålar bara, annars gör den dig olycklig istället för tillfredställd...![]()
Jag har faktiskt inget mer namn för tillfället än "skrotet"... Hojen heter ju Slampanleffe6 skrev:Gör oss alla en tjänst. Use RUBBER !!! Inte michelin bara.
Använd det och se till brudarna sväljer så slipper "vi" både kladd och andra obehagligheter...
"måschte schpotta"... "svälj för helvete"!![]()
Starta en insamling så du kan smälla upp en sån där sjysst kondomautomat på nån lämplig vägg i bilen. Brudarna lär ju veta vad det handlar när de sätter sina söta rumpor i bilen då.....
![]()
![]()
![]()
Fucktruck rular....... Kanske ge den ett bra namn?
Långa farbron skrev:Lite mer action pics.
Ortefon skrev:Blev chejen på den sista bilden rädd när hon såg er och eran sexuellt utmanande samlagstruck?
BiB skrev:SUPER NICE!!
Hoppas verkligen det är en DeWalt jag ser på bilden, å inte någon BuaHornSilvanÖB-Wanna bee, som figurerar till detta kvalitetsbygge. Skam vore väl annars![]()
Gaffa![]()
NU tror jag bistemt, att du med mig geskemta aprillo.Långa farbron skrev:Dewalt suger.
Det är en lågprismaskin utan dess like en Einhell med dubbla batterier.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |