flugan
Vem vet
Sätt kupéfläkten på utsidan med hajmun under 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Grattis till besiktningen!hållundan skrev:2242325And the winner is...
DA FUCKTRUKC! Djävul, den gick igenom med blankt papper, så när på iallafall, det enda som anmärktes var att jag hade glömt att lägga in varningstriangeln. Den låg i förrådet här hemma.![]()
Vorverts nach neuem Horizonten!hållundan skrev:2242325
Annars var den, enligt uppgift, finare undertill än en Rover från 2004! Yeah! Sturmqualität! Deutschland roxx! Nu går bilfan hur långt som helst!
hållundan skrev:2242325And the winner is...
DA FUCKTRUKC! Djävul, den gick igenom med blankt papper, så när på iallafall, det enda som anmärktes var att jag hade glömt att lägga in varningstriangeln. Den låg i förrådet här hemma.
Annars var den, enligt uppgift, finare undertill än en Rover från 2004! Yeah! Sturmqualität! Deutschland roxx! Nu går bilfan hur långt som helst!
Idag fortsätter stylingen, bilder kommer, var så säkra!
DA FUCKTRUKC! Djävul, den gick igenom med blankt papper, så när på iallafall, det enda som anmärktes var att jag hade glömt att lägga in varningstriangeln. Den låg i förrådet här hemma.
Skrutten skrev:2244107Låg du med besiktningsmannen eller? :slampa
Nä, grattis till ännu en het sommar med fucktrukcen!
![]()
Långa farbron skrev:2244115På sig själv känner man andra![]()
...ni skulle vart nöjda efter rollningen med svarthållundan skrev:2245655ye ye ye
hållundan skrev:2245655Okej, lite kajko med bildhanteringen just nu... Får helt enkelt länka till bilddagboken!
Se och njut!
...
Fetaste trukcen i stada. Roskilde tappade hakan, kapitalt.tarmac skrev:2246604Shiiit vilka flames![]()
Phetast på roskilde kan jag tänka![]()
![]()
![]()
hållundan skrev:2457249Nu är det dags.
Jag och fukctrukcen ska skiljas åt. Jag har helt enkelt inte tid för bilen eller plats, det är det som är det största problemet. Fick två böter a 800 spänn igår - INTE COOL.
Därför säljs den nu för 3000 sek, eller bästa bud om det går jävligt fort.
sirSmokealot skrev:2457479Vad är ditt nummer då???????
Vill kolla på han!
Behöver en bil till vintern
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |