Operation fuck-truck modification!

sirSmokealot skrev:
2457479 Vad är ditt nummer då???????

Vill kolla på han!

Behöver en bil till vintern
Jag kan inte rekommendera bilen som vinterbil, hur mycket jag än vill. Eller ja, det är ju individuellt, så sett. Men jag har inga vinterhjul och värmen (ebersprächer) är sådär...

Men visst, allt går ju.

Kuriosa: När vi åkte från Roskilde i somras var piloten och Co-drivern tvungna att klä in sina ben i toapapper för att det drog så mycket på motorvägen. En ultimat sommarbil, alltså! ;)

hållundan skrev:
2457739 Jag kan inte rekommendera bilen som vinterbil, hur mycket jag än vill. Eller ja, det är ju individuellt, så sett. Men jag har inga vinterhjul och värmen (ebersprächer) är sådär...

Men visst, allt går ju.

Kuriosa: När vi åkte från Roskilde i somras var piloten och Co-drivern tvungna att klä in sina ben i toapapper för att det drog så mycket på motorvägen. En ultimat sommarbil, alltså! ;)

Aha... då passar jag... :)

Hur många barnbidrag kostade den till slut? Vad blev kilopriset? Hur många literhästar har en sådan djävulsk best?

Jefflar va fet rajjd!

Ska du bygga bommbåxx så du får folks gardiner att krulla sig nu? :yoparty

Hur många barnbidrag kostade den till slut? Vad blev kilopriset? Hur många literhästar har en sådan djävulsk best?
Ja vaffan blev kilopriset? 3,25kr/kg ungefär?!

Litereffekten spelar ingen roll när ljudet får små barn att drömma mardrömmar!!!

Jefflar va fet rajjd!

Ska du bygga bommbåxx så du får folks gardiner att krulla sig nu? :yoparty

Det en seriös roadracingvagn slash partymöbil a'la det werrsta man kan tänka. Typ.

Visst måste det installeras hejdundrande bombstereo för en billig penning, räkna med det.

Judit: Fast denna gången kanske man ska lägga ner lite energi på att få skiten att inte synas också.

Last edited:
Idag har det jobbats frenetiskt i att få anabola-folkan i utställningsskick.

Det är en bit kvar men nu är den slipad,rostmålad och lättad (rejskittad).

Imorrn ska det rollas och byggas cykelställ.

Skickar med en dunderrulle också så ni får lyssna på domedagsmotorn :yoparty

Bifogat

• Bild 002.jpg
    Bild 002.jpg
    106.7 KB · Visningar: 51
  • Bild 003.jpg
    Bild 003.jpg
    138.6 KB · Visningar: 48
Jäziken :tummenupp !!

Noterar att det inte längre saknas navkapsel till vänster framhjul. Är inte det lite väl symetriskt & opersonligt :tungan

Judith: Vad är det för gjutjärnsraggare som gasar?

Last edited:
Jäziken :tummenupp !!

Noterar att det inte längre saknas navkapsel till vänster framhjul. Är inte det lite väl symetriskt & opersonligt :tungan

Judith: Vad är det för gjutjärnsraggare som gasar?

Navkapsel är ett måste, vi hittade en hästsko i gummi som skall pryda grillen så där tar vi igen lite personlighet.

Raggarn är a.k.a Håll....., jag tror du träffat han.

För att hedra den gamle trucken, som står och rötnar någonstans i Gråbotrakten, lyfts tråden. Detta för att Mark ska få lite inspiration och fixarglädje på sin boks.

Tänk om trucken hade levt, och boksen hade blivit klar. Sicket ekipage det hade blivit.

Fuck-truck med knullboks :brynad

För att hedra den gamle trucken, som står och rötnar någonstans i Gråbotrakten, lyfts tråden. Detta för att Mark ska få lite inspiration och fixarglädje på sin boks.

Tänk om trucken hade levt, och boksen hade blivit klar. Sicket ekipage det hade blivit.

Fuck-truck med knullboks :brynad

Åhh tjost vikken nostalgitripp!

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm