Operation fuck-truck modification!

Långa farbron skrev:
Då är det remoten som bråkar med dig.

En ensam kabel som går till steron.(sådan kabel vi köpte på Biltema)
Sweet, undrar var den har hoppat loss någonstans. Får resercha lite. Rätt jobbigt att dra ur en bygelkoppling varje gång man fimpar stereon. Den suger slut batteriet rätt snabbt.

Nåväl, ska undersöka rämåten. Råger det.

flugan skrev:
Goddammit. Vad är det för fel på min truck månntro? Måste bero på toningen av rutorna, samt att han düschken där inte har någon silvertape på takcet.

Fan va han tjyvkikar på första bilden förresten. En krigsinfiltratör månne?

hållundan skrev:
Goddammit. Vad är det för fel på min truck månntro? Måste bero på toningen av rutorna, samt att han düschken där inte har någon silvertape på takcet.

Fan va han tjyvkikar på första bilden förresten. En krigsinfiltratör månne?

Han kanske blev paranoid av allt fotograferande.

flugan skrev:
Han kanske blev paranoid av allt fotograferande.
Säkerligen.

Någon som kan tipsa om enkel toning av rutor? Hur pass bra, eller väl täcker toningsspray för lyktglas? Kanske inte är någon höjdare på rutor? Jag har provat på toningsfilm en gång och det blev INTE bra.

Jaja, vi får la se...

hållundan skrev:
Säkerligen.

Någon som kan tipsa om enkel toning av rutor? Hur pass bra, eller väl täcker toningsspray för lyktglas? Kanske inte är någon höjdare på rutor? Jag har provat på toningsfilm en gång och det blev INTE bra.

Jaja, vi får la se...
Finns plexiglas vet inte om det finns till trucken
http://www.solarplexius.com/
Har också ett projekt på gång fan vad det slipas :)

Last edited:
Nu är det dags för uppdatering!

Idag ska bilen få lite nya delar, tändstift, olja (hur mycket ryms?), filter, batteri och framförallt en grill. Efter det ska gardiner sättas upp och den yttre finaste delen av lacken ( :rolleyes: ) få sig en omgång med nya fläjms.

Donationer, hjälp eller småtjöt mottages återigen tacksamt! Snart är det dags för Roskilde igen!!!

:yoparty

hållundan skrev:
2232636 Nu är det dags för uppdatering!

Idag ska bilen få lite nya delar, tändstift, olja (hur mycket ryms?), filter, batteri och framförallt en grill. Efter det ska gardiner sättas upp och den yttre finaste delen av lacken ( :rolleyes: ) få sig en omgång med nya fläjms.

Donationer, hjälp eller småtjöt mottages återigen tacksamt! Snart är det dags för Roskilde igen!!!

hehe.. säg till om du vill ha hjälp att skruva,, är nog ledig hela dagen imorgon.. om jag inte blir tvungen att åka å sola med nån trött chey, men jag ska försöka avstyra det! :banana

hållundan skrev:

Hammarlack :tummenupp

Sundance Kid skrev:
2234725 hehe.. säg till om du vill ha hjälp att skruva,, är nog ledig hela dagen imorgon.. om jag inte blir tvungen att åka å sola med nån trött chey, men jag ska försöka avstyra det! :banana
Hade vart trevligt att mecka lite med dig Stenberg, blev dock satans stressigt allting och det mesta sket sig.

Imorgon blir det überstressmeck eftersom beskitningen kommer att genomföras (och förhoppningsvis gå väl) under fredagen redan. En maupalampa som inte funkar, höger bak. Ska bonnkoppla den via nåt annat, bara så den lyser. Ska även försöka lösa nåt spartanskt vad gällande skyltbelysningens beskaffenhet. Så jävla bull att man börjar jobba vid 13:48. Jag skulle behöva lägga en heldag (ett gäng, rättare sagt) på bilfan så den blir okej...

:3freak

hållundan skrev:
2236648 Hade vart trevligt att mecka lite med dig Stenberg, blev dock satans stressigt allting och det mesta sket sig.

Imorgon blir det überstressmeck eftersom beskitningen kommer att genomföras (och förhoppningsvis gå väl) under fredagen redan. En maupalampa som inte funkar, höger bak. Ska bonnkoppla den via nåt annat, bara så den lyser. Ska även försöka lösa nåt spartanskt vad gällande skyltbelysningens beskaffenhet. Så jävla bull att man börjar jobba vid 13:48. Jag skulle behöva lägga en heldag (ett gäng, rättare sagt) på bilfan så den blir okej...

:3freak

surt att meka när man e stressad... ledig på fredag igen, men då har jag förhoppningsvis fått grejer till min bil så då ska den skruvas... lycka till med trucken nu... :banana

hållundan skrev:

Nå?

Vi kräver en uppdatering med bilder :yoparty

tarmac skrev:
2238394 Nå?

Vi kräver en uppdatering med bilder :yoparty
Idag och imorgon kommer försköningsåtgärder att genomföras! Just nu är den i närheten av bilprovningen i Mölndal. Jihaa, kan gå hur som helst.

Blankt papper hade smakat fint! :hihi

flugan skrev:
2239740 Hur fick du in bågen i fukktrukken?
Jag har ingen djefla båge i trucken! Min gröna Crescent däremot! :yoparty

Thunder skrev:
2240008 Jag tror att det var dig och fuck-trucken jag såg på E20 söderut idag ungefär klockan 07:45. Så det går att köra den. :D
Det var det garanterat! Den rullade taktfast med RHCP's nyaste skiva mot bilprovningen!

Ädit: En tjuvkik på den massiva styling och dekaltrimning som kommer att genomföras... Lägre placerad nummerskylt = Lägre bil = Sport! :yoparty

Ädit2: En liten Imagepod på vad som komma skall...

p40_warhawk.jpg

2001%20FLAMES.jpg

blue-star-tattoos-t.gif

Last edited:
Fan du har ju grill på eländet nu me :tummenupp

Vart ska du fästa propellern eller massuppfittade jag nu :va

Ser lovande ut. Haha!

Har du ingen bild där man ser hela, så man kan ps'a lite :)

fogerty skrev:
2240142Vart ska du fästa propellern eller massuppfittade jag nu :va
:hihi

Last edited:
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT