Operation fuck-truck modification!

hållundan skrev:
Det finns madrasser i biljäveln ju... :7peta

;)

Det e la ingen myspys bil eller? Madrasser.... :confused:
"ta mig hårt och fort som faan" bil trodde jag det va. :fyllisar
Du får nästan fixa en liten "motorhuv" ... Inte fel med en motorhuvspåsättning... :tummenupp
Kanske en uppfällbar hylla på lämplig höjd.. :rofl :rofl :rofl

Försök fixa en äkta gammal fin kondomautomat och häng upp på väggen. :tummenupp :tuttar

leffe6 skrev:
Du får nästan fixa en liten "motorhuv" ... Inte fel med en motorhuvspåsättning... :tummenupp

Försök fixa en äkta gammal fin kondomautomat och häng upp på väggen. :tummenupp :tuttar
Ha, den är allt annat än mysig. ;)

En sånndäringa automat hade vart frekct. Får dock nöja mig med discokula ännusålänge...

Det finns ju egentligen en motor"huv" under bagagerumsmattan, den duger allt. Annars får man "låna" någon annans bil... Nemas problemas, been there, done that. :tummenupp

Trucken KANSKE klarar sig riktigt lindrigt undan. Det verkar som, iallafall vid första anblicken, att (alla?) skruvar till hela drivpaketet vänster bak har gett med sig eller helt och hållet inte finns där de bör vara. Meckarsnubben skulle byta och komplettera dessa och förhoppningsvis klarar jag mig undan billigt som fan. Bara att knäppa händerna och be till Folke att det bara är skruvar som behövs.

Okej, experthjälp behövs nu. Samtidigt som vi tillber högre makter och hoppas att bilfan kan lagas endast genom lite fler skruvar tänkte jag fråga lite andra saker.

Biltema ska besökas under morgondagen. Jag ska tillsammans med rockfarbrorn (eller givetvis tvärtom) bygga in fetaste ljudet i stan. Eller iallafall billigaste. Vad behövs?

De delar jag har är följande:

*Stäräon är en Centrum Mp3lir med 4x40W enligt beskrivningen iaf.
*Steget har jag ingen aning om, då det är rockfarbrorns! :yoparty
*Talarna är enligt uppgift på 6"*9", 4 åmmms imponeringsdans, 120W.

Vad behöver jag tex för högtalarkablar? Längden? Det finns lite här. Känns som om enochenhalvkvadrats borde räcka va? Fler kablar mellan stäräo och steg? Kom ihåg budgeten, det ska vara bellit!!!!

Lågnivåkabel med RCAkontakter? Vilken är ogay för mitt budgetändamål?

Likaså, var tycker ni att prylarna ska installeras? Stereodelen i panelen? Nja, jag vet inte, vill inte att det ska synas, fast, det kanske är bäst ändå? Steget? Inte lätt detta... Hoppas favoritfarbrorn kan sin sak :)

En sak till, ska bygga in ett 12Vuttag för diverse ändamål någonstans i bilen. Misstänker att följande pryttlar behövs:

*Uttag
*Säkring
*Kabel

Det var väl allt för nu.

hållundan skrev:
Okej, experthjälp behövs nu. Samtidigt som vi tillber högre makter och hoppas att bilfan kan lagas endast genom lite fler skruvar tänkte jag fråga lite andra saker.

Biltema ska besökas under morgondagen. Jag ska tillsammans med rockfarbrorn (eller givetvis tvärtom) bygga in fetaste ljudet i stan. Eller iallafall billigaste. Vad behövs?

De delar jag har är följande:

*Stäräon är en Centrum Mp3lir med 4x40W enligt beskrivningen iaf.
*Steget har jag ingen aning om, då det är rockfarbrorns! :yoparty
*Talarna är enligt uppgift på 6"*9", 4 åmmms imponeringsdans, 120W.

Vad behöver jag tex för högtalarkablar? Längden? Det finns lite här. Känns som om enochenhalvkvadrats borde räcka va? Fler kablar mellan stäräo och steg? Kom ihåg budgeten, det ska vara bellit!!!!

Lågnivåkabel med RCAkontakter? Vilken är ogay för mitt budgetändamål?

Likaså, var tycker ni att prylarna ska installeras? Stereodelen i panelen? Nja, jag vet inte, vill inte att det ska synas, fast, det kanske är bäst ändå? Steget? Inte lätt detta... Hoppas favoritfarbrorn kan sin sak :)

En sak till, ska bygga in ett 12Vuttag för diverse ändamål någonstans i bilen. Misstänker att följande pryttlar behövs:

*Uttag
*Säkring
*Kabel

Det var väl allt för nu.

Vi löser det mesta här finns sticksåg,vinkelslip och ett helt nytt motorsåg :4skrika

leffe6 skrev:

Haha.. en motorhuv tordes va grymmt :banana Har jag hört :rolleyes: :hihi

Miss_Orchidee skrev:
Haha.. en motorhuv tordes va grymmt :banana Har jag hört :rolleyes: :hihi

Jo, jag har också hört det, av en kompis, som känner nån, som såg nån, som gjorde på det viset och det såg skönt ut...
En annan har ju inte ens sett det på film :rolleyes: :rolleyes: :tummenupp
Motorcyklar borde ha motorhuv...

Lägesrapport igen. Truckhelvetet hade visst drivknutsras ändå. Den ska bytas ut. FÖRHOPPNINGSVIS blir den klar tills imorgon. Annars blir jag ledsen.

Idag har jag varit på Myrins tyger vid Sävenäs. Jävlar va mycket ballt det finns, jag kunde fan inte bestämma mig... Det kan bara bli succé vilket tyg jag än väljer ändå iofs. Men men...

Vänta bara...

duke_gbg skrev:
Detta är fan en FuckTruck !!! RESPEKT!!!
Aja, hade du tankat en Cheva åt mig så tack tack =)

Mina säten kommer att vara ÄNNU hetare än sådär. Likaså när toningen kommer på, bandaren åker in och discokulan kör sitt premiärsnurr... DÅ JÄVLAR...

Minsann. Nu ska jag hämta trucken på verkstan. 1600 spänn. MADDAFAKKIN'. Jaja får la hoppas att aset håller nu då.

Stereomeck, ME WANNA =)

:hej

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti