Dirtyjove
Firefighter
R2 skrev:2090341jahaja
då va det nästan klart...
Cleant! mer bilder och montering

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
R2 skrev:2090341jahaja
då va det nästan klart...
Gillar inte riktigt den baken...men så tillhör jag skaran som tycker att 954-baken är den snyggaste som finns på en sporthojsajk skrev:2092300du har ju redan byggt en fet bakdel men det här kanske kan ge lite inspiration eller nåt:
Vanta tills du sett min 929:a...Mikey skrev:2092740Gillar inte riktigt den baken...men så tillhör jag skaran som tycker att 954-baken är den snyggaste som finns på en sporthoj![]()
Hehe menade inte din röv (hojens alltså, pervo) utan den "Sajk" postade. Din blir nog väldigt nice!!!southwick skrev:2093126Vanta tills du sett min 929:a...tror den kommer bli superfin! Lite synd bara att den nya baken inte far sitta pa till att borja med pga besiktningen. Sen blir det en hel del korning med min tjej i bak (pa hojen, pervo!), sa solobaken far bara vara med ibland. Men det ska inte vara mkt jobb att skifta, kanske en halvtimmes mek eller sa.
Nu ska lacken fa ligga till sig i lugn och ro tills i helgen sa den ar hard och fin innan forsiktig montering tar vid. Sen ska hojen dekalas av nan duktigare an mej tror jag, inte kul att sjabbla till slutjobbet nar det andra blir sa bra.
/Lasse
Ar det din hoj? Cool bak, maste ha vart en jakla massa jobb med roren? Men riktigt frackt! Sjalv ar jag mer for en fet ljuddampare pa sidan a'la -90-tals superbikes, tycker det ser gott ut pa nat vis.sajk skrev:2092300du har ju redan byggt en fet bakdel men det här kanske kan ge lite inspiration eller nåt:
southwick skrev:2093937Original + solo bakdel i lackat skick.
southwick skrev:2096866Gjorde nya dubbelbanjobultar till huvudcylindern igar, eftersom den gamla inte hade ratt ganga for att kunna anvanda SpeedBleeder luftnippeln. Kul att greja sjalv istallet for att kopa allt![]()
Jävlar va snyggt det blir!!! Vita fälgar.southwick skrev:2104919en liten forhandstitt...kommer mera snart. /Lasse
Har ar forresten dagens fortskaffningsmedel: farsans Vespa 200cc 2-takt
Om nan vill se fler bilder, kolla i bildgalleriet, de flesta var for stora att lagga in har...ska fixa denna traden battre nar allt ar klart sen.../L
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |