Operation 929 -06!

southwick skrev:
2111297 Att satta dit dekalerna (den stora Hondavingen, alltsa) ar tammefaen det svaraste jobb jag nansin gjort pa en hoj...holl pa i ca 10h ovan som man ar. Till sist vart det fardigt, och resultatet ar jag valdigt nojd med! Tycker CBR:en ser ut som en "original-Honda", fast mycket snyggare an nagon lack/fargsattning etc som har funnits till 929:an. Lite som en stor CBR 600RR ungefar :)

Har ar nu hojen fardig, tyvarr i nybesiktigat skick med standard bakdelen, men snart med den nya pa...

Nu vill jag ha lite asikter och reaktioner pa detta lilla projekt! Blev det bra eller bra, hehe?

/Lasse

HELVETE vad snyggt, det högg till i maggropen av bilderna :)
Gratulerar till ett Job well done :tummenupp

Riktigt kul att hora vad ni tycker :) Skont att bli klar nu innan det goa vadret kommer. Forst ville jag nastan salja CBR:en och skaffa ett nytt projekt genast, men nu har jag blivit lite fast vid den och skaffat en annan liten rackare vid sidan om isatallet, som troligtvis okar CBR:ens chanser till ett langt o lyckligt liv hos mej, haha! Hoppas dom gillar varann :)

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=33436

Ha nu en jakligt kul sommar allihop! /Lasse

Hondan ar nu sald till forman for en 02 R1:a. Det finns en del grejer over efter mitt bygge, som nu ar till salu:

* Solobakdel. Inbyggt diodlyse m blinkers. Motstand och snabbkontaktstycke. Faste for bakramen, mkt seriost byggt. Undertray. Lackad i mattsvart och Honda Racing Red. Jakligt snygg, se bilder. Enda exet i varlden. Pris 2000:-

* Klarglasbaklyse, passar original bakdelen. Nytt aldrig anvant. Pris 400:-

*En framskarm i glasfiber, ny och lackad silvermetallicgra. Pris 400:-

Mvh /Lasse.

Bifogat

• HPIM0998.JPG
    HPIM0998.JPG
    113.4 KB · Visningar: 58
  • HPIM1031.JPG
    HPIM1031.JPG
    53.8 KB · Visningar: 85
southwick skrev:
2208930 Hondan ar nu sald till forman for en 02 R1:a. Det finns en del grejer over efter mitt bygge, som nu ar till salu:

* Solobakdel. Inbyggt diodlyse m blinkers. Motstand och snabbkontaktstycke. Faste for bakramen, mkt seriost byggt. Undertray. Lackad i mattsvart och Honda Racing Red. Jakligt snygg, se bilder. Enda exet i varlden. Pris 2000:-

* Klarglasbaklyse, passar original bakdelen. Nytt aldrig anvant. Pris 400:-

*En framskarm i glasfiber, ny och lackad silvermetallicgra. Pris 400:-

Mvh /Lasse.

Skall det bli operation R1'a också:)? :nyfiken

Jag kan vara operationssyrra :tungan ("Syster skruvmejsel tack")

Last edited by a moderator:
Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...