Operation 929 -06!

southwick skrev:
2111297 Att satta dit dekalerna (den stora Hondavingen, alltsa) ar tammefaen det svaraste jobb jag nansin gjort pa en hoj...holl pa i ca 10h ovan som man ar. Till sist vart det fardigt, och resultatet ar jag valdigt nojd med! Tycker CBR:en ser ut som en "original-Honda", fast mycket snyggare an nagon lack/fargsattning etc som har funnits till 929:an. Lite som en stor CBR 600RR ungefar :)

Har ar nu hojen fardig, tyvarr i nybesiktigat skick med standard bakdelen, men snart med den nya pa...

Nu vill jag ha lite asikter och reaktioner pa detta lilla projekt! Blev det bra eller bra, hehe?

/Lasse

HELVETE vad snyggt, det högg till i maggropen av bilderna :)
Gratulerar till ett Job well done :tummenupp

Riktigt kul att hora vad ni tycker :) Skont att bli klar nu innan det goa vadret kommer. Forst ville jag nastan salja CBR:en och skaffa ett nytt projekt genast, men nu har jag blivit lite fast vid den och skaffat en annan liten rackare vid sidan om isatallet, som troligtvis okar CBR:ens chanser till ett langt o lyckligt liv hos mej, haha! Hoppas dom gillar varann :)

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=33436

Ha nu en jakligt kul sommar allihop! /Lasse

Hondan ar nu sald till forman for en 02 R1:a. Det finns en del grejer over efter mitt bygge, som nu ar till salu:

* Solobakdel. Inbyggt diodlyse m blinkers. Motstand och snabbkontaktstycke. Faste for bakramen, mkt seriost byggt. Undertray. Lackad i mattsvart och Honda Racing Red. Jakligt snygg, se bilder. Enda exet i varlden. Pris 2000:-

* Klarglasbaklyse, passar original bakdelen. Nytt aldrig anvant. Pris 400:-

*En framskarm i glasfiber, ny och lackad silvermetallicgra. Pris 400:-

Mvh /Lasse.

Bifogat

• HPIM0998.JPG
    HPIM0998.JPG
    113.4 KB · Visningar: 58
  • HPIM1031.JPG
    HPIM1031.JPG
    53.8 KB · Visningar: 85
southwick skrev:
2208930 Hondan ar nu sald till forman for en 02 R1:a. Det finns en del grejer over efter mitt bygge, som nu ar till salu:

* Solobakdel. Inbyggt diodlyse m blinkers. Motstand och snabbkontaktstycke. Faste for bakramen, mkt seriost byggt. Undertray. Lackad i mattsvart och Honda Racing Red. Jakligt snygg, se bilder. Enda exet i varlden. Pris 2000:-

* Klarglasbaklyse, passar original bakdelen. Nytt aldrig anvant. Pris 400:-

*En framskarm i glasfiber, ny och lackad silvermetallicgra. Pris 400:-

Mvh /Lasse.

Skall det bli operation R1'a också:)? :nyfiken

Jag kan vara operationssyrra :tungan ("Syster skruvmejsel tack")

Last edited by a moderator:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...