Operation 929 -06!

southwick skrev:
2111297 Att satta dit dekalerna (den stora Hondavingen, alltsa) ar tammefaen det svaraste jobb jag nansin gjort pa en hoj...holl pa i ca 10h ovan som man ar. Till sist vart det fardigt, och resultatet ar jag valdigt nojd med! Tycker CBR:en ser ut som en "original-Honda", fast mycket snyggare an nagon lack/fargsattning etc som har funnits till 929:an. Lite som en stor CBR 600RR ungefar :)

Har ar nu hojen fardig, tyvarr i nybesiktigat skick med standard bakdelen, men snart med den nya pa...

Nu vill jag ha lite asikter och reaktioner pa detta lilla projekt! Blev det bra eller bra, hehe?

/Lasse

HELVETE vad snyggt, det högg till i maggropen av bilderna :)
Gratulerar till ett Job well done :tummenupp
 
Riktigt kul att hora vad ni tycker :) Skont att bli klar nu innan det goa vadret kommer. Forst ville jag nastan salja CBR:en och skaffa ett nytt projekt genast, men nu har jag blivit lite fast vid den och skaffat en annan liten rackare vid sidan om isatallet, som troligtvis okar CBR:ens chanser till ett langt o lyckligt liv hos mej, haha! Hoppas dom gillar varann :)

http://www.sporthoj.com/annonser/?id=33436


Ha nu en jakligt kul sommar allihop! /Lasse
 
Hondan ar nu sald till forman for en 02 R1:a. Det finns en del grejer over efter mitt bygge, som nu ar till salu:

* Solobakdel. Inbyggt diodlyse m blinkers. Motstand och snabbkontaktstycke. Faste for bakramen, mkt seriost byggt. Undertray. Lackad i mattsvart och Honda Racing Red. Jakligt snygg, se bilder. Enda exet i varlden. Pris 2000:-

* Klarglasbaklyse, passar original bakdelen. Nytt aldrig anvant. Pris 400:-

*En framskarm i glasfiber, ny och lackad silvermetallicgra. Pris 400:-

Mvh /Lasse.
 

Bifogat

  • HPIM0998.JPG
    HPIM0998.JPG
    113.4 KB · Visningar: 58
  • HPIM1031.JPG
    HPIM1031.JPG
    53.8 KB · Visningar: 85
southwick skrev:
2208930 Hondan ar nu sald till forman for en 02 R1:a. Det finns en del grejer over efter mitt bygge, som nu ar till salu:

* Solobakdel. Inbyggt diodlyse m blinkers. Motstand och snabbkontaktstycke. Faste for bakramen, mkt seriost byggt. Undertray. Lackad i mattsvart och Honda Racing Red. Jakligt snygg, se bilder. Enda exet i varlden. Pris 2000:-

* Klarglasbaklyse, passar original bakdelen. Nytt aldrig anvant. Pris 400:-

*En framskarm i glasfiber, ny och lackad silvermetallicgra. Pris 400:-

Mvh /Lasse.


Skall det bli operation R1'a också:)? :nyfiken

Jag kan vara operationssyrra :tungan ("Syster skruvmejsel tack")
 
Last edited by a moderator:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top