Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
southwick skrev:2039502Funderingar pa lack.
Till vanster en hoj med ett dekalkit fran tapeworks som jag nu jagar efter.
I mitten med lite modifierade "vingar" och med svart bottendel.
Till hoger en otroligt slarvigt och talanglost photoshopjobb i rott o svart som jag lutar at att lacka hojen.
Vad tycks? /Lasse
Thorsells Reklam i Skovde, ring domMrnice80 skrev:2042424Bara en fundering. Var har du fått tag på denna fina lilla regplåt??
Skulle själv vilja ha en liten reg plåt..
Det blir nog CBR600rr -04 rod, och blanksvart, men mattsvart langst ner pa bakdelen o pa undertrayen. Tror du det blir bra?Dirtyjove skrev:2042364Grymt PS-jobbhehe, jo men de kan nog bli snyggan ihop med vita rims, blir det solid-röd eller nån metallic? ska de va matt nertill eller blankt?
ha de fint /Linus
southwick skrev:2042473Thorsells Reklam i Skovde, ring dom
Det blir nog CBR600rr -04 rod, och blanksvart, men mattsvart langst ner pa bakdelen o pa undertrayen. Tror du det blir bra?
Har ar en tredje version av Hondavingen, tycker den blev bast av dom
/L
southwick skrev:2078411Allt ar nu pa lackering, blir fardigt pa mandag. Vantar otaligt pa att fa satta ihop hojen nu![]()
Har fixat en uppsattning SpeedBleeders mest for att jag inte hade nat vettigt for mej, men de verkar grymt smidiga att anvanda. Snabb leverans, totalkostnad ca 200 spann.
Snart kommer mycket roligare bilder, lovar!
/Lasse
Hade en ruskig tur och fick kontakt med en svensk via SH som hjalpte mej med detta, precis som du sager ar det annars kort att bestalla Honda-grejer fr. Tapeworks pga en licenstvist dem emellan.Teo skrev:2078454Känner du någon i staterna? Jag ville beställa dekaler till honda från tapeworks och de sa att just honda ville de inte skicka "over sea" (som Jag brukar säga...) Men om man känner någon i staterna kan de skicka till honom/henne och sen få denne vän posta vidare.
Det är nån som åker jävligt fort och blöder samtidigtHanneZ skrev:2078490Vad är Speed Bleeder för något?
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |