Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vi far se hur bra det blir...ibland ar man ju lite larvig och ska fixa allt sjalv, utan att egentligen ha sa mkt kunskaper om saker o ting. Men man lar sig ju av sina misstag om inte annatR2 skrev:ser bra ut, du håller till i stan gissar jag, kommer gärna och tittar en dag, kanske har ett tips eller om du behöver lite kol eller nått..
Petter
southwick skrev:Hehe! Mera goa grejer har kommit..!
Vi far se hur bra det blir...ibland ar man ju lite larvig och ska fixa allt sjalv, utan att egentligen ha sa mkt kunskaper om saker o ting. Men man lar sig ju av sina misstag om inte annat![]()
Och vintern ar ju laaang, sa det finns gott om tid att ratta till det som inte blir perfekt!Haller till i stan, tyvarr gor inte hojen det, sa det blir ett jakla flangande nu...Vad galler plastning/spackel, ar det OK att ta det sista med PP100 sen?/Lasse
Dirtyjove skrev:Det där bli ju kanon Lasse, inte illa av en plastamatörLite annorlunda tillvägagångssätt, men inte fel på nåt vis, men faan vilket slipjobb, creds för det.
Tja!
Sa du finner mitt kletande lite udda..? Na nu javlar..![]()
Bromsslangarna var inte dyra alls, ca 35 GBP+lite frakt for alla tre. eBay e bra ibland!
Fatt nys om nat bra stalle att lacka billigt? /Lasse
southwick skrev:Dirtyjove skrev:Det där bli ju kanon Lasse, inte illa av en plastamatörLite annorlunda tillvägagångssätt, men inte fel på nåt vis, men faan vilket slipjobb, creds för det.
Tja!
Sa du finner mitt kletande lite udda..? Na nu javlar..![]()
Bromsslangarna var inte dyra alls, ca 35 GBP+lite frakt for alla tre. eBay e bra ibland!
Fatt nys om nat bra stalle att lacka billigt? /Lasse
Hehe, Nae då, inget ont om kladdet, tvärt om, imponerad av resultatet, kul att se folk som normalt sett inte kladdar med sånt ge sig på de, och bra vart de ju med, får ta o kika på det på plats nån dag, jag har en del ledig tid här på skolan.
Njao de där med lack, jag fick nys om en gubbe hemma i Norrköping som har lackfirma och han har lackat mycket bilar åt Rejmes hemma, Volvo asså, Och tjejkompisens farsa kände denne man, så han ringde när jag stod i hallen o vänta, han sa typ 2000 om jag gjorde underarb. mycket noga. de e ju skapligt asså
du då?
MVH.
Fan vad gott for dej! Perfekt med lite kontakter i det laget. Jag har val inte letat sa seriost an, tankte gora klart alla "harda" bitar forst, bromsar etc sa det bara ar lacken kvar sen.Dirtyjove skrev:Hehe, Nae då, inget ont om kladdet, tvärt om, imponerad av resultatet, kul att se folk som normalt sett inte kladdar med sånt ge sig på de, och bra vart de ju med, får ta o kika på det på plats nån dag, jag har en del ledig tid här på skolan.
Njao de där med lack, jag fick nys om en gubbe hemma i Norrköping som har lackfirma och han har lackat mycket bilar åt Rejmes hemma, Volvo asså, Och tjejkompisens farsa kände denne man, så han ringde när jag stod i hallen o vänta, han sa typ 2000 om jag gjorde underarb. mycket noga. de e ju skapligt asså
du då?
MVH.
southwick skrev:Fan vad gott for dej! Perfekt med lite kontakter i det laget. Jag har val inte letat sa seriost an, tankte gora klart alla "harda" bitar forst, bromsar etc sa det bara ar lacken kvar sen.
Men det verkar ju vara nastan obligatoriskt att ta det grova underarbetet sjalv, sa jag far val se till att kopa pa mig lite slipmtrl och sa snartoch satta igang att damma har nere i kallarn.
Vi far ta en fika eller nat sa kan du forklara lite hur man gor! /Lasse
southwick skrev:Sma framsteg i helgen...inte haft sa mkt tid att greja. Har iaf fatt dit mina nya bromsslangar, skivor o belagg. Testade min egentillverkade bromsluftare, och allt gick supersmidigt! Tyvarr hade jag fatt fel ganga pa dubbelbanjonippeln med luftning, sa den far ersattas med en som passar senare.
Veckan ska agnas at att gora bakdelen helt fardig for lack, samt att tvatta luftburken kliniskt ren invandigt. Har forresten en fraga angaende baklyset: som jag gjort nu passar lyset perfekt i ett "fack" inifran i bakdelen, och kommer alltsa att sitta ganska stumt och "odampat" fast. Klarar ett diodlyse detta, eller har dom en tendens att skaka sonder? Kan ju vara bra att veta i forvag, om nan gjort liknande inpassning?
/Lasse
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten