sandstream
Guest
Tror ni att Pro Superbike-killarna kommer att sätta nya banrekord i år?
Vilka banors varvrekord sitter mest löst till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl de troliga. Sviestad beror ju på vilka som komemr till start i SM.et i de olika klasserna.
Raineys tid från 1990 är vansinnigt imponerande, liksom Koscinskis rekord på 250 som också sattes då. Inte ens på EM:et 2004 kunde de spöa den tiden. Fjorton år senare...
Sviestad: De gamla går nog inte att nå efter ombyggnaden så det blir rekord före / efter.
Det är väl de troliga. Sviestad beror ju på vilka som komemr till start i SM.et i de olika klasserna.
Raineys tid från 1990 är vansinnigt imponerande, liksom Koscinskis rekord på 250 som också sattes då. Inte ens på EM:et 2004 kunde de spöa den tiden. Fjorton år senare...

Ja, rekordet på Anderstorp lär stå sig tills det kommer hit någon med en MotoGP-maskin. Kanske skulle slå en signal till Rossi och höra om han har tidSturup, knudan och Gälleråsen skulle jag tro. Anderstorp 1.30 blir svårt att spöa![]()
Nej, det var Anderstorp som vi halkade in på.2875577Har dessa gudabenådade förare kört på Sviestad? Med Gp maskiner??![]()
Det är snudd på obegripligt med tanke på att däcken bör vara avsevärt bättre nu och effekten minst likvärdig. Vilken är den bästa varvtid som har satts där under 250-SM?...1.34.7...officiella varvrekord...250 på mossen.
De kör inte där...

2005 körde Mårtensson 1.37.4
På EM:et 2004 körde de snabbare men har inte tiderna för det här.
35-tider var det i varje fall.287584635,9 vill jag minnas Molina körde på kvalet eller nån av träningarna.
35,9 vill jag minnas Molina körde på kvalet eller nån av träningarna.
Vad är rekordet på mantorp då?
Det är snudd på obegripligt med tanke på att däcken bör vara avsevärt bättre nu och effekten minst likvärdig. Vilken är den bästa varvtid som har satts där under 250-SM?
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |