EazyLiving
Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Räkna inte bort Plåta och hans SuperDuke. Han var snabbare på den än en på en ZX9R eller Hannes gamla SP1 för den delen och det var innan vinterns trimning av motor och chassi. Vi lär nog få se 54'or i sommar.
Om han går i mål så blir det garanterat en pallplats av den högre sorten. Jag vet bara två Ducatiåkare med B-licens som ens kommer i närheten av 55'or och kanske kan ge Herr Plåt en match om seger ifall de kan tränga sig förbi på rakan. ;o)
/Micke
Jag tror vi kan skippa funkiskravet då vi pratar om endagars nu? Eller gäller funkiskravet alla klasser nu?
/Micke
Om han går i mål så blir det garanterat en pallplats av den högre sorten. Jag vet bara två Ducatiåkare med B-licens som ens kommer i närheten av 55'or och kanske kan ge Herr Plåt en match om seger ifall de kan tränga sig förbi på rakan. ;o)
/Micke
Nyteknik skrev:2139829Äh! Vilken TL 1000 S, TL 1000 R, SP-1 eller Mille som helst måste ju vara snabbare runt en riktig racerbana än en KTM Superduke.
Jag tror vi kan skippa funkiskravet då vi pratar om endagars nu? Eller gäller funkiskravet alla klasser nu?
/Micke
håkan skrev:2138584http://lms06.mine.nu/bott.php
där anmäler man sig
OBSERVERA att det är preliminärt, vi bråkar en hel del med tidschemat för att få det här att fungera.
Och BoTT klassen MÅSTE bli nog många för att den klassen ska köra
Observera också att man inte kan anmäla sig utan att anmäla en funktionär samtidigt...
Jag hoppas inblandade inser att det inte är enkelt att få ihop 5 klasser med kval + tävling på 1 dag...
//håkan
det var i "Liten BoTT" det![]()