Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Vad som hänt dom senaste dagarna.
Jag har köpt en cykeldator. Det blev en Sigma BC1600 för 375:-.
Den har dom vanliga funktionerna. Hastighet (max 300km/h), maxhastighet, 2 trippmätare, en km-mätare som går upp till 99 999 km innan den nollställer, osv.
Tycker att km-mätaren är praktisk eftersom man inte längre kan lita på orginal km-ställningen då hojen är drevad.
På tal om drevning så visade orginalmätaren 130 när man körde 110 km/h.
Här är monteringen nere vid hjulet. Denna montering är tillfällig. Kommer att flytta upp den till skärmen sen när crosstyret kommer på plats. Sladden räcker inte annars.
Såhär blev monteringen uppe vid styret.
Så här ser hojen ut i dagsläget. Så här kommer den att se ut tills jag fått alla delar och kan montera crosstyret.
Tycker att stuket är ganska likt Rettan jag hade
Jag har köpt en cykeldator. Det blev en Sigma BC1600 för 375:-.
Den har dom vanliga funktionerna. Hastighet (max 300km/h), maxhastighet, 2 trippmätare, en km-mätare som går upp till 99 999 km innan den nollställer, osv.
Tycker att km-mätaren är praktisk eftersom man inte längre kan lita på orginal km-ställningen då hojen är drevad.
På tal om drevning så visade orginalmätaren 130 när man körde 110 km/h.

Här är monteringen nere vid hjulet. Denna montering är tillfällig. Kommer att flytta upp den till skärmen sen när crosstyret kommer på plats. Sladden räcker inte annars.

Såhär blev monteringen uppe vid styret.

Så här ser hojen ut i dagsläget. Så här kommer den att se ut tills jag fått alla delar och kan montera crosstyret.
Tycker att stuket är ganska likt Rettan jag hade