*Superlight* skrev:2061609Jobba på, det finns en lite Ducatirejsare som vill komma fram inuti varje människa...![]()
he he

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
*Superlight* skrev:2061609Jobba på, det finns en lite Ducatirejsare som vill komma fram inuti varje människa...![]()
Deagol skrev:2063265he he![]()
Håller me, jag var precis o tömde ut lite Ducati på muggen. Skönt o bli av med sk**en.Mr K skrev:2062113Jag tömmer ut det varje gång jag gör en 2a.....
Kurvmakaren skrev:2063784Jaha du Busberra...nu när du sålt din hoj så kan du lasta av alla dina reservdelar hos oss så slipper du bry dig om dessa...de ta vi hand om...
Swappe skrev:2063906Håller me, jag var precis o tömde ut lite Ducati på muggen. Skönt o bli av med sk**en.![]()
Swappe skrev:De flesta duccehojar är ju snygga aillafall, vet inget om hur de är o köra tyvärr.. finns de nån som vill låna ut???![]()
![]()
![]()
Swappe skrev:Fast det där med byggkvalitet.. hur är det egentligen??
*Superlight* skrev:2064167![]()
Nääää, du skulle bara göra en 2:a i sadeln![]()
Hehe, var det inte Kawasaki som gav gummichassiet ett ansiktewww.gummichassie.com
Komsi komsi... du kan få låna min lilla gubben.Swappe skrev:2063906De flesta duccehojar är ju snygga aillafall, vet inget om hur de är o köra tyvärr.. finns de nån som vill låna ut???![]()
![]()
Fast det där med byggkvalitet.. hur är det egentligen??
No shit SherlockZilversurfer skrev:2064273(men, jag kan ha fel- du måste dock överbevisa mig)
Maverick_ou812 skrev:2064391
Nån som har funderat på varför inte Busis själv kommenterat nåt i tråden?
Om man tittar längre än näsan räcker (prova, det går!), så ser man ju att du säger en sak o gör en annan. Herr DucatiTaliban...*Superlight* skrev:2063062Det är ju ungefär det jag skrev..., läs om läs rätt![]()
![]()
Givetvis inte. Världen är full av folk med dålig smak. Spana bara in dig o Madicken.*Superlight* skrev:Dessutom kan jag kanske tillägga att jag förutom det faktum att jag vill ha en hoj som passar mig körmässigt även vill ha en hoj som tilltalar mig estetiskt, vilket tex inte din hoj gör..., men du kanske i din enfald tror att alla gillar den bara för att du gör det![]()
I det här fallet är målet viktigare än vägen dit...*Superlight* skrev:Är du säker på att det är en 2:a..., jag menar du sitter ju ner i båda fallen...![]()
HörrududuCorbenDallas skrev:2064988Givetvis inte. Världen är full av folk med dålig smak. Spana bara in dig o Madicken.
Ja? Dålig smak har du ju ändåMaverick_ou812 skrev:2065227Hörrududu![]()
Blanda nu inte in mig i detta, jag kör ju både Ducce o Honda och trivs förträffligt med båda!![]()
Ja, det är därför det också står en Suzuki i garaget...Maverick_ou812 skrev:Sen får jag nog ifrågasätta din "objektivitet". Så vitt jag kan minnas så är du en av dom ivrigaste Kawwa förespråkarna här.
Zilversurfer skrev:2064273Den filmen har inget att göra med Chassit. Ser tydligt att det är framhjulet som släpper & och hugger tag. Oruttinerad förare som inte klara av situationen.
(men, jag kan ha fel- du måste dock överbevisa mig)
CorbenDallas skrev:2064988Om man tittar längre än näsan räcker (prova, det går!), så ser man ju att du säger en sak o gör en annan. Herr DucatiTaliban...
CorbenDallas skrev:Givetvis inte. Världen är full av folk med dålig smak. Spana bara in dig o Madicken.
CorbenDallas skrev:I det här fallet är målet viktigare än vägen dit...
Maverick_ou812 skrev:Nån som har funderat på varför inte Busis själv kommenterat nåt i tråden?
Maverick_ou812 skrev:(Säger bara en sak.... faaaaaaan vad elakt folk det finns på detta forumet.)
O du känner inte mig tillräckligt väl för att räcka mig fingret, Talbanjohan!!!!*Superlight* skrev:P.S. du känner inte mig tillräckligt väl för att ge mig smeknamn, så lägg ner det!!!!
Varför ska jag öva det när det är du som inte kan uttrycka dig??*Superlight* skrev:2066201Om du hade provat titta längre än näsan räcker så hade du kanske kommit runt banan snabbare
För övrigt så gör jag precis som jag säger = öva läsförståelse![]()
CorbenDallas skrev:2066282O du känner inte mig tillräckligt väl för att räcka mig fingret, Talbanjohan!!!!
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |