Ny hoj!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
:rofl :rofl :rofl

:7peta Nja jag har vigt mitt liv till Kawasaki Ninja i varje hojförare finns en liten NINJA som bara längtar att får komma ut :fyllisar

Jaha du Busberra...nu när du sålt din hoj så kan du lasta av alla dina reservdelar hos oss så slipper du bry dig om dessa...de ta vi hand om...

Mr K skrev:
2062113 Jag tömmer ut det varje gång jag gör en 2a.....
Håller me, jag var precis o tömde ut lite Ducati på muggen. Skönt o bli av med sk**en. :näsblod

De flesta duccehojar är ju snygga aillafall, vet inget om hur de är o köra tyvärr.. finns de nån som vill låna ut??? :hihi :hihi :hihi

Fast det där med byggkvalitet.. hur är det egentligen??

Bifogat

• motorbikes[1].jpg
    motorbikes[1].jpg
    55.8 KB · Visningar: 138
Kurvmakaren skrev:
2063784 Jaha du Busberra...nu när du sålt din hoj så kan du lasta av alla dina reservdelar hos oss så slipper du bry dig om dessa...de ta vi hand om...

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Swappe skrev:
2063906 Håller me, jag var precis o tömde ut lite Ducati på muggen. Skönt o bli av med sk**en. :näsblod

:spammer

Swappe skrev:
De flesta duccehojar är ju snygga aillafall, vet inget om hur de är o köra tyvärr.. finns de nån som vill låna ut??? :hihi :hihi :hihi

Nääää, du skulle bara göra en 2:a i sadeln :hihi

Swappe skrev:

Hehe, var det inte Kawasaki som gav gummichassiet ett ansikte :hihi www.gummichassie.com

*Superlight* skrev:
2064167 :spammer

Nääää, du skulle bara göra en 2:a i sadeln :hihi

Hehe, var det inte Kawasaki som gav gummichassiet ett ansikte :hihi www.gummichassie.com

Den filmen har inget att göra med Chassit. Ser tydligt att det är framhjulet som släpper & och hugger tag. Oruttinerad förare som inte klara av situationen.

(men, jag kan ha fel- du måste dock överbevisa mig:) )

Swappe skrev:
2063906De flesta duccehojar är ju snygga aillafall, vet inget om hur de är o köra tyvärr.. finns de nån som vill låna ut??? :hihi :hihi :hihi

Komsi komsi... du kan få låna min lilla gubben. :pannkyss

Gällande det där med byggkvalitet... ser du dåligt, det där är ett extremt rejsigt byte av en komplett framgaffel med hjul. Pjååååår rejsing! :tummenupp

Nån som har funderat på varför inte Busis själv kommenterat nåt i tråden?

(Säger bara en sak.... faaaaaaan vad elakt folk det finns på detta forumet. :hihi )

Zilversurfer skrev:
2064273 (men, jag kan ha fel- du måste dock överbevisa mig:) )
No shit Sherlock :näsblod :hihi

Maverick_ou812 skrev:
2064391

Han har vaknat upp från sin fruktansvärda mardröm, och förstår inte hur hans inlägg blivit så fel. Ja menar, vem med sunt förnuft byter ner sig till blyhästar som har torrvikter på nära eller över 200 kg i std utförande( med vissa undantag)... :D

Edit: Har tittat på filmen igen säkert 20ggr, och det ser fan ut som det är chassit som är helt kass. Typ glömt skruva i svingbulten... :huvet

Last edited:
*Superlight* skrev:
2063062 Det är ju ungefär det jag skrev..., läs om läs rätt :fatta! :hihi
Om man tittar längre än näsan räcker (prova, det går!), så ser man ju att du säger en sak o gör en annan. Herr DucatiTaliban...

*Superlight* skrev:
Dessutom kan jag kanske tillägga att jag förutom det faktum att jag vill ha en hoj som passar mig körmässigt även vill ha en hoj som tilltalar mig estetiskt, vilket tex inte din hoj gör..., men du kanske i din enfald tror att alla gillar den bara för att du gör det :hihi
Givetvis inte. Världen är full av folk med dålig smak. Spana bara in dig o Madicken.

*Superlight* skrev:
Är du säker på att det är en 2:a..., jag menar du sitter ju ner i båda fallen... :hihi
I det här fallet är målet viktigare än vägen dit...

CorbenDallas skrev:
2064988Givetvis inte. Världen är full av folk med dålig smak. Spana bara in dig o Madicken.
Hörrududu :fatta!
Blanda nu inte in mig i detta, jag kör ju både Ducce o Honda och trivs förträffligt med båda! :)
Sen får jag nog ifrågasätta din "objektivitet". Så vitt jag kan minnas så är du en av dom ivrigaste Kawwa förespråkarna här.

Maverick_ou812 skrev:
2065227 Hörrududu :fatta!
Blanda nu inte in mig i detta, jag kör ju både Ducce o Honda och trivs förträffligt med båda! :)
Ja? Dålig smak har du ju ändå :pannkyss

Maverick_ou812 skrev:
Sen får jag nog ifrågasätta din "objektivitet". Så vitt jag kan minnas så är du en av dom ivrigaste Kawwa förespråkarna här.
Ja, det är därför det också står en Suzuki i garaget...

Zilversurfer skrev:
2064273 Den filmen har inget att göra med Chassit. Ser tydligt att det är framhjulet som släpper & och hugger tag. Oruttinerad förare som inte klara av situationen.

(men, jag kan ha fel- du måste dock överbevisa mig:) )

Hehe, nä den har precis lika lite med det att göra som bilden har med kvaliten på Ducce att göra :hihi

CorbenDallas skrev:
2064988 Om man tittar längre än näsan räcker (prova, det går!), så ser man ju att du säger en sak o gör en annan. Herr DucatiTaliban...

Om du hade provat titta längre än näsan räcker så hade du kanske kommit runt banan snabbare :hihi
För övrigt så gör jag precis som jag säger = öva läsförståelse :FU

CorbenDallas skrev:
Givetvis inte. Världen är full av folk med dålig smak. Spana bara in dig o Madicken.

Tur är väl det, tänk så ensam du skulle vara annars :rofl

CorbenDallas skrev:
I det här fallet är målet viktigare än vägen dit...

Tur att man redan är i mål då..., det kommer säkert att hända dig också en dag :tummenupp

P.S. du känner inte mig tillräckligt väl för att ge mig smeknamn, så lägg ner det!!!!

Maverick_ou812 skrev:

Nääää.... :va

Han står väl ute i garaget :kär hos sin fina hoj :hihi

Maverick_ou812 skrev:
(Säger bara en sak.... faaaaaaan vad elakt folk det finns på detta forumet. :hihi )

Hur tänker du då.....:confused:

Last edited:
*Superlight* skrev:
P.S. du känner inte mig tillräckligt väl för att ge mig smeknamn, så lägg ner det!!!!
O du känner inte mig tillräckligt väl för att räcka mig fingret, Talbanjohan!!!!

*Superlight* skrev:
2066201 Om du hade provat titta längre än näsan räcker så hade du kanske kommit runt banan snabbare :hihi
För övrigt så gör jag precis som jag säger = öva läsförståelse :FU
Varför ska jag öva det när det är du som inte kan uttrycka dig??

Vet inte riktigt vad min körning har med Ducats många fula hojar att göra men det är väl bara Talibaner (tm) som ser den logiken...

CorbenDallas skrev:
2066282 O du känner inte mig tillräckligt väl för att räcka mig fingret, Talbanjohan!!!!

Jo, för jag har en anledning att ge dig fingret, anledningen är att du kallar mig Taliban samt att du liksom andra MINDRE vetande generaliserar!!!

Sen är det ju oftast så att när de verbalt mindre belevade inte har så mycket att komma med så blir det oftast personpåhopp med diverse smeknamn såsom tex Taliban..., undrar var du ser logiken att jämföra mig med en Taliban... vet du överhuvudtaget vad en Taliban är eller står för?

Tycker du ska passa dig JÄVLIGT noga för att kalla mig det fler gånger!!!

Men det är ju alltid så lätt att sitta och breda ut sig bakom tangentbordet i sin egen lilla trygga värld....

Jag skulle också kunna kalla dig för saker men det finns själ till att jag inte gör det....nu.

1. jag vill inte sänka mig till din nåvå
2. Jag kan överhuvudtaget inte komma på något tillräckligt dumt för att passa in på dig.
3. Personpåhopp strider mot forumreglerna.
4. Jag tar det när vi träffas nästa gång.

etc etc etc

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park