Zilversurfer
Så, in i träsket igen
*Superlight* skrev:2067109Men men men..., hur blir det då med dig o mig![]()
![]()
Du har min tillåtelse, men bara med CorbenDallas - han behöver en riktig man

PS CorbenDallas LÄS MED IRONI NU, TACK DS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
*Superlight* skrev:2067109Men men men..., hur blir det då med dig o mig![]()
![]()
Zilversurfer skrev:2067124Du har min tillåtelse, men bara med CorbenDallas - han behöver en riktig man![]()
*Superlight* skrev:2067080![]()
![]()
![]()
![]()
Jag känner mig också lite ondJag är busigare än Busis
![]()
Snacka om att "Tip toe through life..."Zilversurfer skrev:2067124...PS CorbenDallas LÄS MED IRONI NU, TACK DS
Of course.. hela balkongen är fylld med sand!! Just for that beachy feelin'.. (nej, inte bitchy feelin')Robz skrev:2070170
#Vet han att Swappe skaffat sandlåda![]()
Kom hit (Lödde) så skall jag visa dig var solen alltid skiner! Vi har kört här sedan December... vissa dagar dock med 4-hjulsdrift, men alltid med MC-känslaSwappe skrev:2070203...Förresten, så långt norrut som du bor så ligger väl snön fortfarande tjock o döljer allt vad vägar heter??![]()
He is a (s)cumbag dont you know...CorbenDallas skrev:2067178Menar du att Mr K inte är en riktig man? Visste väl att han lurades!!!!![]()
Robz skrev:2070170#Vart faaan är Busis??
Robz skrev:#Vet han vilket stök han förorsakat?
Robz skrev:#Vet han att tråden som lades upp i all tråkig välmening helt plötsligt blev intressant?
Robz skrev:#Vet Patrik att denna tråd åter sammanfört två tidigare kombatanter?
Robz skrev:#Vet han att Gud vill stänga tråden?![]()
Robz skrev:#Vet han att Swappe skaffat sandlåda![]()
Robz skrev:#Vet han att Ducati bara aspirerar att bli Aprilia? (Nästa år blir spännande GP-år)![]()
Robz skrev:/
EDIT:
Snacka om att "Tip toe through life..."![]()
![]()
Swappe skrev:2067117Trust me.. you don't wanna go there..![]()
I will bury you in the sandbox, THEN, I'll call you a Taliban-wannabe! HA!
![]()
![]()
vaddårå.. det är ju bara att krypa ifatt dig?!? (du kör ju ducce)*Superlight* skrev:2070785You´ll have to catch me first.....
![]()
Jag är iallafall "tuff nog" o ta det utanför forumet!... till skillnad från dig*Superlight* skrev:2070782
Alla vet numera hur han löser sina problem...![]()
Swappe skrev:2071071vaddårå.. det är ju bara att krypa ifatt dig?!? (du kör ju ducce)![]()
![]()
Swappe skrev:Jag är iallafall "tuff nog" o ta det utanför forumet!... till skillnad från dig![]()
![]()
Maverick_ou812 skrev:2071597*Superlight*!! Nu slutar du braka med Corben, han far bara braka med mig har pa forumet!Man kan inte ens fa aka till Spanien i lugn o ro utan att du staller till det, jisses...
Maverick_ou812 skrev:Sen gallande Busis.... han vet inte ett skit om denna traden, han vet inte nagot om nagot!
Maverick_ou812 skrev:P.S. Det ar Onsdagsgazz pa onsdag, samling 09:30 i marinan i Benalmadena. D.S.![]()
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |