Ny hoj!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Oj, vad hets det blev är här, (lite som min och *superlight*´s duster)* jag vill se en match nuuuuuu i munbajsar battling:D....Det märks att säsongen drar ut på sig, männen börjar få manlig pms, och kvinnorna? tja, dom är alltid sig lika- söta o goa när dom känner för det.

*Som vi dock skulle lösa manligt "man to man", men tyvärr glömde *Sl* sin hoj, så jag vann.

*Superlight* skrev:
2066230Hur tänker du då.....:confused:
Ja HUR tänker jag nu....? :D Inside information vettu! :tummenupp

Robz skrev:
2066450 Nedrans Patrik! Lägga upp trådar som bara skapar osämja :D
Mmmmmmmm..... "peta in en pinne i brasan...." Den där Busberra är en ond satan!! :gnissla Tror inte han FÅR köpa nån Ducce faktiskt.

gamle skrev:
2066467 Jag tror att busis har lurat er han har säkert skaffat en Triumph 675a

Ja, eftersom Ducati själva inte lyckats med en värdig ersättare till 748an på tio års tid så är det väl det självklara valet. :hihi

Maverick_ou812 skrev:
2066556 Visseligen är han en förvirrad människa, men gamle.... inte SÅ förvirrad. :tungan

Erkänner, den där maskinen skapar ett habegär QUOTE]

Som ni dregla så e det en självklarhet Det finns en liten TRIUMPH i alla. Det är väl bara duckatister som inte vågar erkänna att dom vill ha :7peta

*Superlight* skrev:
2066328 Jo, för jag har en anledning att ge dig fingret, anledningen är att du kallar mig Taliban samt att du liksom andra MINDRE vetande generaliserar!!!

Sen är det ju oftast så att när de verbalt mindre belevade inte har så mycket att komma med så blir det oftast personpåhopp med diverse smeknamn såsom tex Taliban..., undrar var du ser logiken att jämföra mig med en Taliban... vet du överhuvudtaget vad en Taliban är eller står för?

Tycker du ska passa dig JÄVLIGT noga för att kalla mig det fler gånger!!!

Men det är ju alltid så lätt att sitta och breda ut sig bakom tangentbordet i sin egen lilla trygga värld....

Jag skulle också kunna kalla dig för saker men det finns själ till att jag inte gör det....nu.

1. jag vill inte sänka mig till din nåvå
2. Jag kan överhuvudtaget inte komma på något tillräckligt dumt för att passa in på dig.
3. Personpåhopp strider mot forumreglerna.
4. Jag tar det när vi träffas nästa gång.

etc etc etc

Men kära nån. Vem är det som breder ut sig bakom sin dator egentligen? Helt plötsligt vet du allt om alla och är allvetande. Det är fortfarande lustigt att du skriver mot dig själv. Att sen kalla människor du inte känner för mindre vetande är väldigt civiliserat och inte alls generaliserande. Att kasta skit på folks körning, som verkligen hör till ämnet, det är också civiliserat (Jag är ironisk nu, kanske bäst att förklara det ifall någon missförstår).

Ja, jag vet mkt väl vad en taliban är och jämförelsen är inte helt ovidkommande. I min tanke, vilket inte framgick här, var att jag inte tänkte så mkt på Afghanistan, utan snarare på våra kära blårykstalibaner i Racingforumet. Du har stora likheter med deras trångsynta sätt att se världen...

1. Kan du sjunka lägre när du faktiskt hotar via ett forum?? Jag ska passa mig jääääävligt noga. Mina knä dom skakar redan...
2. Det får stå för dig. Men du som är så fantastiskt språkbegåvad och intelligent borde väl kunna komma på nåt?
3. Just det. Gissa vad hot är...
4. Ja, det är om 2 veckor eller nåt sånt. :D

Om du tog illa upp ang. Talibanliknelsen ber jag givetvis om ursäkt. Ord som Taliban och fundamentalist används ganska slarvligt idag o jag trodde du skulle förstå vad jag menade (dom som onekligen är en bra bit över genomsnittet i intelligens enligt dig själv borde väl fixa en sån sak? :pannkyss ).

Pajkastning med glimten i ögat, det har jag inget emot. Men det här har ballat ur. Vill du mig nåt finns jag på PM.

Over and out

PS. Hurvida jag breder ut mig bakom tangentbordet hör inte heller hit, men för din info så kommer jag faktiskt i skinnstället fortfarande :hihi DS

Ta det nu lugnt grabbar. Sluta nu eller så stänger jag tråden.

/Moderator och allvetande GUD

Gula faran skrev:
2066831 Lugn o fin nu grabbar :pannkyss

ironi fungerar ibland lite dåligt här på forumet...

Ironi fungerar bara till fullo, när man känner varandra väl, vilket en del verkar ha svårt att förstå :hihi

Zilversurfer skrev:
2066439 Oj, vad hets det blev är här, (lite som min och *superlight*´s duster)* jag vill se en match nuuuuuu i munbajsar battling:D....Det märks att säsongen drar ut på sig, männen börjar få manlig pms, och kvinnorna? tja, dom är alltid sig lika- söta o goa när dom känner för det.

*Som vi dock skulle lösa manligt "man to man", men tyvärr glömde *Sl* sin hoj, så jag vann.

Nåja, du hade säkert vunnit ÄVEN om jag tagit med hojen :hihi

CorbenDallas skrev:
2066803 Men kära nån. Vem är det som breder ut sig bakom sin dator egentligen? Helt plötsligt vet du allt om alla och är allvetande. Det är fortfarande lustigt att du skriver mot dig själv. Att sen kalla människor du inte känner för mindre vetande är väldigt civiliserat och inte alls generaliserande. Att kasta skit på folks körning, som verkligen hör till ämnet, det är också civiliserat (Jag är ironisk nu, kanske bäst att förklara det ifall någon missförstår).

Tycker du ska gå tillbaka och läsa inläggen, så kanske du ser vem det var som ballade ur först...du verkar ju inte ha ett minne längre än vad näsan räcker :hihi Att jag sedan ger igen med samma mynt..., jaja ger man sig i leken får man leken tåla, men det gällde visst inte dig :hihi

CorbenDallas skrev:
Ja, jag vet mkt väl vad en taliban är och jämförelsen är inte helt ovidkommande. I min tanke, vilket inte framgick här, var att jag inte tänkte så mkt på Afghanistan, utan snarare på våra kära blårykstalibaner i Racingforumet. Du har stora likheter med deras trångsynta sätt att se världen...

Ungefär så många har beskrivit dig genom åren, då visste jag ju iof inte vem du var så jag ville bilda mig en egen uppfattning..., det har jag gjort nu och kan bara säga at dom tog inte i...

men inte fan kallar jag dig Taliban för det :D

CorbenDallas skrev:
1. Kan du sjunka lägre när du faktiskt hotar via ett forum?? Jag ska passa mig jääääävligt noga. Mina knä dom skakar redan...
2. Det får stå för dig. Men du som är så fantastiskt språkbegåvad och intelligent borde väl kunna komma på nåt?
3. Just det. Gissa vad hot är...
4. Ja, det är om 2 veckor eller nåt sånt. :D

1. Har jag hotat dig?? Var då??? Gå och undersök knäna, det kan inte vara bra att börja hojsäsongen med skakande knän :hihi
2. Det säger väl ganska mycket om dig när inte ens JAG kan komma på något som passar in :hihi
3. Jag vet vad hot är, du borde lära dig :7peta

CorbenDallas skrev:
Om du tog illa upp ang. Talibanliknelsen ber jag givetvis om ursäkt. Ord som Taliban och fundamentalist används ganska slarvligt idag o jag trodde du skulle förstå vad jag menade (dom som onekligen är en bra bit över genomsnittet i intelligens enligt dig själv borde väl fixa en sån sak? :pannkyss ).

Inte ens när du ber om ursäkt kan du göra det utan att pajkasta, hur gammal var det du sa du var :hihi

CorbenDallas skrev:
Pajkastning med glimten i ögat, det har jag inget emot. Men det här har ballat ur. Vill du mig nåt finns jag på PM.

Du borde tagit detta via PM redan när du ballad ur och kastade den första stenen :D

CorbenDallas skrev:
PS. Hurvida jag breder ut mig bakom tangentbordet hör inte heller hit, men för din info så kommer jag faktiskt i skinnstället fortfarande :hihi DS

Ja vad säger man..., dit löjeväckande beteende har inga gränser...:hihi

Maverick_ou812 skrev:
2066457 Ja HUR tänker jag nu....? :D Inside information vettu! :tummenupp

:hihi :hihi :hihi :hihi

Maverick_ou812 skrev:
Mmmmmmmm..... "peta in en pinne i brasan...." Den där Busberra är en ond satan!! :gnissla Tror inte han FÅR köpa nån Ducce faktiskt.

Jag känner mig också lite ond :hihi Jag är busigare än Busis :rofl

*Superlight* skrev:
2067074Ja vad säger man..., dit löjeväckande beteende har inga gränser...:hihi

Det här är ju inte ens kul. Du gör dig själv så löjlig att det inte ens är värt att kommentera. O då har det gått långt...

CorbenDallas skrev:
2067112 Det här är ju inte ens kul. Du gör dig själv så löjlig att det inte ens är värt att kommentera. O då har det gått långt...

Kul :va Det upphörde det väl att vara när du började skriva i tråden :rofl

P.S. Bristen på kommentarer brukar komma med bristen på att ha något av substans att komma med :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026