*Superlight* skrev:
2066328 Jo, för jag har en anledning att ge dig fingret, anledningen är att du kallar mig Taliban samt att du liksom andra MINDRE vetande generaliserar!!!
Sen är det ju oftast så att när de verbalt mindre belevade inte har så mycket att komma med så blir det oftast personpåhopp med diverse smeknamn såsom tex Taliban..., undrar var du ser logiken att jämföra mig med en Taliban... vet du överhuvudtaget vad en Taliban är eller står för?
Tycker du ska passa dig JÄVLIGT noga för att kalla mig det fler gånger!!!
Men det är ju alltid så lätt att sitta och breda ut sig bakom tangentbordet i sin egen lilla trygga värld....
Jag skulle också kunna kalla dig för saker men det finns själ till att jag inte gör det....nu.
1. jag vill inte sänka mig till din nåvå
2. Jag kan överhuvudtaget inte komma på något tillräckligt dumt för att passa in på dig.
3. Personpåhopp strider mot forumreglerna.
4. Jag tar det när vi träffas nästa gång.
etc etc etc
Men kära nån. Vem är det som breder ut sig bakom sin dator egentligen? Helt plötsligt vet du allt om alla och är allvetande. Det är fortfarande lustigt att du skriver mot dig själv. Att sen kalla människor du inte känner för mindre vetande är väldigt civiliserat och inte alls generaliserande. Att kasta skit på folks körning, som verkligen hör till ämnet, det är också civiliserat (Jag är ironisk nu, kanske bäst att förklara det ifall någon missförstår).
Ja, jag vet mkt väl vad en taliban är och jämförelsen är inte helt ovidkommande. I min tanke, vilket inte framgick här, var att jag inte tänkte så mkt på Afghanistan, utan snarare på våra kära blårykstalibaner i Racingforumet. Du har stora likheter med deras trångsynta sätt att se världen...
1. Kan du sjunka lägre när du faktiskt hotar via ett forum?? Jag ska passa mig jääääävligt noga. Mina knä dom skakar redan...
2. Det får stå för dig. Men du som är så fantastiskt språkbegåvad och intelligent borde väl kunna komma på nåt?
3. Just det. Gissa vad hot är...
4. Ja, det är om 2 veckor eller nåt sånt.
Om du tog illa upp ang. Talibanliknelsen ber jag givetvis om ursäkt. Ord som Taliban och fundamentalist används ganska slarvligt idag o jag trodde du skulle förstå vad jag menade (dom som onekligen är en bra bit över genomsnittet i intelligens enligt dig själv borde väl fixa en sån sak?

).
Pajkastning med glimten i ögat, det har jag inget emot. Men det här har ballat ur. Vill du mig nåt finns jag på PM.
Over and out
PS. Hurvida jag breder ut mig bakom tangentbordet hör inte heller hit, men för din info så kommer jag faktiskt i skinnstället fortfarande

DS