Ny hoj!!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Zilversurfer skrev:
2061238 Klart jag har ringt, ren bluff 06:a 999S för 70`.
Synd, hade det varit ok hade jag klart köpt den.

Jo, man anade ju det, men ibland så är det inte så trots låga priser...jag vet, har ju gjort några klipp :D

Skickar en länk om jag ser något vettigt :tummenupp

Det ärbara till att gratulera och hälsa dig välkommen till familjen! :D

*Superlight* skrev:
Beklagar sorgen. Nu har vi svart på vitt. Du är inte klok... :hihi

Det är helt sant! Men klok nog att undvika KFIB. Ducatis största problem är inte deras hojar, utan dom som åker på dom... :)

Märkesfixering är för dom som har för lite IQ för att inse vad motorcyklande handlar om... :tungan

Vad jag ha hört så är ett standardfel på Ducati att de ofta bara går på 2 cyllar.

CorbenDallas skrev:
2061387 Det är helt sant! Men klok nog att undvika KFIB. Ducatis största problem är inte deras hojar, utan dom som åker på dom... :)

Märkesfixering är för dom som har för lite IQ för att inse vad motorcyklande handlar om... :tungan

Hehehe, ditt problem med Ducatiägarna är väl att du blir varvad av dom :7peta och nä jag har inte en aaaaning om vad mc handlar om :tummenupp

Om nu IQ har med mc att göra..., vem fa... mutade du för att få dit KK :hihi :rofl

Edit: märkesfixering trodde jag för övrigt handlade om att hitta ett/en problemfri(tt) märke/hoj man gillar och trivs med, iaf tänker jag så :)

Swappe skrev:
2061419 vad säger man...

:zpy

:hihi :hihi :hihi

Last edited:
GSXR1100R skrev:
2061458 Oj vilket nerköp :lol

Ooooj, vad tröjpriserna sköt i höjden nu!!! :fatta! :hihi

majtii skrev:
2061523 Vad jag ha hört så är ett standardfel på Ducati att de ofta bara går på 2 cyllar.

Ett fel som vi hoppas får kavarstå!!! :tummenupp

Har redan flera andra fordon med bilmotor :D

Matulda skrev:
2061564 Jag ger han på moppo varje dag... Ska nog få fason på honom...

Jobba på, det finns en lite Ducatirejsare som vill komma fram inuti varje människa... :hihi

Oj vad Busberra kommer bli förvånad över vad hans lilla tillkännagivande lett till!! Hahahahahaha.... :rofl :rofl

gamle skrev:
2061600 De kan du glömma :7peta Han e alldeles för Gamlo för det :rofl :rofl
Närå.. Han kommer köra Ducati inom kort och det är kalla fakta..

*Superlight* skrev:
2061609 Jobba på, det finns en lite Ducatirejsare som vill komma fram inuti varje människa... :hihi
Snart är han ute ur garderoben :lol

*Superlight* skrev:
2061531 Hehehe, ditt problem med Ducatiägarna är väl att du blir varvad av dom :7peta och nä jag har inte en aaaaning om vad mc handlar om :tummenupp

Om nu IQ har med mc att göra..., vem fa... mutade du för att få dit KK :hihi :rofl

Edit: märkesfixering trodde jag för övrigt handlade om att hitta ett/en problemfri(tt) märke/hoj man gillar och trivs med, iaf tänker jag så :)

För mig handlar det om att hitta en modell som funkar som jag vill. Inte ett speciellt märke... Stor skillnad. Mångfald före enfald.

CorbenDallas skrev:
2062207 För mig handlar det om att hitta en modell som funkar som jag vill. Inte ett speciellt märke... Stor skillnad. Mångfald före enfald.

Det är ju ungefär det jag skrev..., läs om läs rätt :fatta! :hihi

Dessutom kan jag kanske tillägga att jag förutom det faktum att jag vill ha en hoj som passar mig körmässigt även vill ha en hoj som tilltalar mig estetiskt, vilket tex inte din hoj gör..., men du kanske i din enfald tror att alla gillar den bara för att du gör det :hihi

Mr K skrev:
2062113 Jag tömmer ut det varje gång jag gör en 2a.....

Är du säker på att det är en 2:a..., jag menar du sitter ju ner i båda fallen... :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026