BeBe
Full fart spar tid...
Den e kvar än...ska bli intressant o se hur länge annonsen ligger kvar![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den e kvar än...ska bli intressant o se hur länge annonsen ligger kvar![]()
Har varit och gjort ett jobb på Gånglåtsgatan där killen uppenbarligen bor, enligt en tidigare skribent. Gånglåtsgatan är mitt i smeten i Rosengård. Är det konstigt att en från Rosengård är av naturen skygg och försiktig om han är en av få, som är ärlig?
Oseriös och osäker? Konstigt när han har fått 200 hot-sms? Ironin på SH är död, men lynchmobben lever i allra högsta grad.
Men ni får det sista skrattet om det visar sig att jag har fel. Men jag brukar vanligtvis inte döma nå´n förrän jag har alla fakta.
Öhh hallå, hade han inte kunnat uppge regnumret då om allt var ärligt? Hade han satt ut hojen för 20k under övriga motsvarande? Hade han inte kunnat visa hojen om om den verkligen fanns, hur fan ska man annars kunna sälja en hoj?!?!? Va inte så jäkla trångsynt nu sledgehammer, klart det är en bluffannons
Hoppas fler skickar sms och ringer till honom!!!
vad spelar det för roll om han ger ut regnummret ? har man namn och telefonnummer så är det väl bara att kolla upp adressen på det viset om man ska sno hojjen.. det är inte direkt ett måste att ha regnumret för att kunna sno något..
Har varit och gjort ett jobb på Gånglåtsgatan där killen uppenbarligen bor, enligt en tidigare skribent. Gånglåtsgatan är mitt i smeten i Rosengård. Är det konstigt att en från Rosengård är av naturen skygg och försiktig om han är en av få, som är ärlig?
Oseriös och osäker? Konstigt när han har fått 200 hot-sms? Ironin på SH är död, men lynchmobben lever i allra högsta grad.
Men ni får det sista skrattet om det visar sig att jag har fel. Men jag brukar vanligtvis inte döma nå´n förrän jag har alla fakta.
Gånglåtsvägen ligger mitt i smeten i Lindängen, inte Rosengård. Har du ingen koll på var du är och jobbar?![]()
Det är ganska uppenbart att det är en bluffannons då han vägrar ge ut regnummer, vägrar visa hojjen samt säger till vissa att den är såld. Men men, vi får se hur det hela slutar.
Då var det klart. En bluff!
Ni e störda, vad vet ni om killen eller hojen ens. Springer som en skock får och låter er dras med av ryckten som spridits i denna tråd. Jag snackade med han idag innan alla började ringa, och han sa jag kunde kolla på den, han krävde ingen handpenning. Men nu lär han ju inte vara så pigg på att svara när alla här sabbar utan att veta...
Är det så konstigt att man inte ger ut regnumer till folk som ringer från hemliga nr???
Jag är med Sledgehammer.
Nu får ni fan ge er.
Det finns väl ingen här som bestämmer över vad folk får och ska ta för sina hojar.
Kanske skulle söka jobb på Blocket som annonskontrollant. Stämmer inte priset in i era mallar så är det bluff.
Jag är rätt ny här på SH och det känns inte som man kommer bli så gammal.
Småungar.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning