Kawwa
Sporthojsnörd
Vem skickar en länk till texas snubben och talar om att hans hoj är till salu för vrakpris i Sverige?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis kollat upp denne person litegrann, och han har anmält sin ID-handling stulen, nolltaxerar samt har kron-olle efter sig. Det luktar målvakt så inga handpenningar!
Om man hade tittat ordenligt på bilderna så hade man sett att gräset i bakgrunden inte är av någon sort som vi har här i Sverige. Sådant grovt gräs växer bara där det är betydligt vamare samt torrare. Av detta kan man lätt dra slutsatsen att hojen inte står i ett garag på Rosengård.
Vem skickar en länk till texas snubben och talar om att hans hoj är till salu för vrakpris i Sverige?![]()
Ni e störda, vad vet ni om killen eller hojen ens. Springer som en skock får och låter er dras med av ryckten som spridits i denna tråd. Jag snackade med han idag innan alla började ringa, och han sa jag kunde kolla på den, han krävde ingen handpenning. Men nu lär han ju inte vara så pigg på att svara när alla här sabbar utan att veta...
Är det så konstigt att man inte ger ut regnumer till folk som ringer från hemliga nr???
Om man hade tittat ordenligt på bilderna så hade man sett att gräset i bakgrunden inte är av någon sort som vi har här i Sverige. Sådant grovt gräs växer bara där det är betydligt vamare samt torrare. Av detta kan man lätt dra slutsatsen att hojen inte står i ett garag på Rosengård.
Sär skrivnings inferno, boj kotta blocket...vi har undersökt ärendet och beslutat att
radera annonsen och upprättat en egen anmälan mot annons ägaren
ang bedrägeri försök..
Är du hans kompis???? hmmmm hmmm
annonsen är bluff dumfan
Stod i valet och kvalet att skriva ett långt inlägg för att kommentera ditt inlägg. Kom dock fram till att lägga tid på att tillrättavis en bondtös springandes i en fåraflock inte är särskilt meningsfullt.
Men du kan väl inte på allvar mena att det var en seriös person?
Jag är med Sledgehammer.
Nu får ni fan ge er.
Det finns väl ingen här som bestämmer över vad folk får och ska ta för sina hojar.
Kanske skulle söka jobb på Blocket som annonskontrollant. Stämmer inte priset in i era mallar så är det bluff.
Jag är rätt ny här på SH och det känns inte som man kommer bli så gammal.
Småungar.
skickade iaf ett sms till honom nu:
"Hej, Har du din Yamaha R1 kvar? Ring mig isånafall på 0155-114 14, så gör vi upp med affär och handpenning. MVH Bengt."
Hoppas han ringer, för numret går till polisen![]()
Kan inte fler busa lite med honom?![]()
varför diskutera mer, blocket har anmält han till polisen för bedrägeri försök sen är han spärrad från Blocket.. fick ett till mail från blocket.se
Hej,
Och tack för all information.
Annonsören är spärrad av säkerhetsskäl.
Med vänliga hälsningar,
Brian - Blocket.se Säkerhetscenter
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |