Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tja, den var ju inte ful... men inte så jättesnygg heller - som en blandning av 954:an, 600RR å samtidigt nästan lite touringmässig.Swedie skrev:Tjosan, titta va jag hitta:
maverick_750rr skrev:Tur att man ser![]()
750RR
Wiseguy skrev:Är det bara jag som inte ser någon bild eller länk ?!?![]()
Alla trådar verkar förresten ha förlorat sina bilder och länkar.
Tjoffe skrev:Tur att man inte e så dum att man fattar att man ska klicka på bilden.![]()
Mattias skrev:Jag undrar mest var den ser touringmässig ut? Känner du igen nåt från din Firestorm, eller?
Nyteknik skrev:Visst kan man med lite illvilja hävda att den ser touringmässig ut. Frontarea och yta plast är betydligt större än övriga. Framskärmen är bara fel på en sån här hoj. Honda har som vanligt försökt tillfredställa så många smakriktningar som möjligt. Resultatet blir slätstruket.![]()
Mattias skrev:Ja, jag gillar bara att se när den här touringhojen dominerar på räserbanorna. Fyfan, vad slätstruken den är!![]()
Mattias skrev:Ja, jag gillar bara att se när den här touringhojen dominerar på räserbanorna. Fyfan, vad slätstruken den är!![]()
valmers skrev:CBR1000RR ser ut som en RC211V i stort sett. Alla gillar RC211V, men CBR:en är en tourer. Konsekvent?
Nyteknik skrev:Det är inte för dess utseende som alla gillar RC 211 V, utan för att den är världens värsta och bästa MC och körs av Rossi, Gibernau och Biaggi.
Beskriv gärna "likheterna" mellan hojarna nedan som gör de "i stort sett" identiska.![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |