Nu är det Fest!

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
Den 19 aug är det fest på HURRICANES MC och det kommer bli ett jävla drag:hoppa

3 liveband som kör hela kvällen, saft o bullar i baren .......

50 spänn förköp, 80 spänn vid insläppet

insläpp från 19.00 tills saften är slut ( brukar vara vid 8 på morgonen)

pm:a mig om biljetter!

www.HURRICANESMC.net

Mackan skrev:
2357322 Den 19 aug är det fest på HURRICANES MC och det kommer bli ett jävla drag:hoppa

www.HURRICANESMC.net
Fan att det var just den 19:e, ska ju på kräftkalas då. Hade sett fram emot nästa partaj på hurricanes, gick ju rätt lungt till förra gången.......
Får bli fler ggr

Verkar kul.
Vet inte om jag vågar, bara. Det ser ju mest ut o vara HD-västar!? :galen

Hård skrev:
2368948 Verkar kul.
Vet inte om jag vågar, bara. Det ser ju mest ut o vara HD-västar!? :galen

nä det är väldigt blandat på Årsfesten ! det är den festen som det kommer mest "icke mc relaterat" folk. men du är ju " HÅRD " så du är ju helt rätt :tungan

Mackan skrev:
2357322 Den 19 aug är det fest på HURRICANES MC och det kommer bli ett jävla drag:hoppa

www.HURRICANESMC.net
vågar jag nog verkligen inte sist kom jag hem med 2 nya gaddningar :) isf är det snappsrace mackan!

Mackan skrev:
2369954 nä det är väldigt blandat på Årsfesten ! det är den festen som det kommer mest "icke mc relaterat" folk. men du är ju " HÅRD " så du är ju helt rätt :tungan
Hahha! :yoparty
Då ska jag jobba på det. Går det bra o komma utan fräsig sinnpaj i så fall, tror du... :va

C@rro skrev:
2370248 vågar jag nog verkligen inte sist kom jag hem med 2 nya gaddningar :) isf är det snappsrace mackan!

ja det är ju du ! japp får det bli men endast senare på kvällen för jag ska arbeta så man får försöka vara lite skärpt,,

Hård skrev:
2370450 Hahha! :yoparty
Då ska jag jobba på det. Går det bra o komma utan fräsig sinnpaj i så fall, tror du... :va

njae ,, har du ingen gammal jeans jacka du kan kapa ärmarna på då ? då kommer du nog in:rolleyes:

Last edited:
Mackan skrev:
njae ,, har du ingen gammal jeans jacka du kan kapa ärmarna på då ? då kommer du nog in:rolleyes:
Crap... Har ju ingen jeansjacka... :va
Om jag jobbar på ölmagen nu under veckan o kommer dit flötig o barbröstad då?
Kanske kan kolla i källar'n om jag hittar nån gammal rutig flanellskjorta.
Ähh... Eller så smyger jag dit sent, så alla e sketfulla o inte märker att jag e utböling!
Eller... Så kommer jag själv dit sketfull, så jag inte får så ont när HD-gänget hoppar på mig.
Pra. Så. Festa sej.

Hård skrev:
2371208 Crap... Har ju ingen jeansjacka... :va
Om jag jobbar på ölmagen nu under veckan o kommer dit flötig o barbröstad då?
Kanske kan kolla i källar'n om jag hittar nån gammal rutig flanellskjorta.
Ähh... Eller så smyger jag dit sent, så alla e sketfulla o inte märker att jag e utböling!
Eller... Så kommer jag själv dit sketfull, så jag inte får så ont när HD-gänget hoppar på mig.
Pra. Så. Festa sej.

kom du så kommer alla rykten att glömmas bort o du inser att du har varit på årets röjjigaste fest!

yo niggaz!

jag dyker upp, tar med mig förstärkning åsså.. 3 biljetter tack, vars cashar man?

sven666 skrev:
2373278 yo niggaz!

jag dyker upp, tar med mig förstärkning åsså.. 3 biljetter tack, vars cashar man?

du bor väl igbg nu för tiden va ? eller ska du vara i borås under veckan? du pröjsar till mig vi får väl höras av på nåt sätt ! ligger ditt nummer i kontakt listan ?

Mackan skrev:
2373495 du bor väl igbg nu för tiden va ? eller ska du vara i borås under veckan? du pröjsar till mig vi får väl höras av på nåt sätt ! ligger ditt nummer i kontakt listan ?

yeah dude, det ligger där fast listan är dåligt uppdaterad.

bor i gbg ja, kommer inte in till borås förns i helgen isf, men kan ju pröjsa dig för biljetterna nu så plingar jag dig när jag kommit in till stan så kan vi ju ses i dörren bara.. eller? :)

sven666 skrev:
2374433 yeah dude, det ligger där fast listan är dåligt uppdaterad.

bor i gbg ja, kommer inte in till borås förns i helgen isf, men kan ju pröjsa dig för biljetterna nu så plingar jag dig när jag kommit in till stan så kan vi ju ses i dörren bara.. eller? :)

ja bara för du är gammal garage polare så håller jag 3 st till dig det vet du!

Näää det är väl onödigt.....nollkoll apstoll!!!!!:yoparty[/QUOTE]

ja jag vet hur det är med dig men jag lovar att ef. 00.00 så är det fullt ös till 08.00,, då ska det bli torrt i ölkylen! ta med dig 2 snygga bisexuella brud polare till mig med annars får du inte komma in:tungan

Mackan skrev:
2375283 ja bara för du är gammal garage polare så håller jag 3 st till dig det vet du!

schyrrans dude, 0739269861 är fortfarande ditt nummer?
vars ska jag casha? eller vill du ha dom i näven på festen?

:fyllisar +:yoparty +:tuttar =:notme

ja jag vet hur det är med dig men jag lovar att ef. 00.00 så är det fullt ös till 08.00,, då ska det bli torrt i ölkylen! ta med dig 2 snygga bisexuella brud polare till mig med annars får du inte komma in:tungan[/QUOTE]

Va skall du me 2 till *tänker efter* dum fråga :tuttar
men du måste du juh bju dom på massa bärs så dom kan supa dig snygg:tungan

C@rro skrev:
2378654 ja jag vet hur det är med dig men jag lovar att ef. 00.00 så är det fullt ös till 08.00,, då ska det bli torrt i ölkylen! ta med dig 2 snygga bisexuella brud polare till mig med annars får du inte komma in:tungan

Va skall du me 2 till *tänker efter* dum fråga :tuttar
men du måste du juh bju dom på massa bärs så dom kan supa dig snygg:tungan[/QUOTE]

2 är bättre ! är det blondiner kan man ju alltid bjuda dom på en öl först o sedan fylla deras burkar med vatten hela kvällen, dom blir väl packade ändå va ?:pussa

Är det nån slags standard på dessa festerna att det går två pilska blondiner per kille??
Varför sade ni inte det från början i så fall!?
Var skriver man upp sig på blondinbeställningslistan? :va

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...