Nu är det Fest!

Hård skrev:
2379952 Är det nån slags standard på dessa festerna att det går två pilska blondiner per kille??
Varför sade ni inte det från början i så fall!?
Var skriver man upp sig på blondinbeställningslistan? :va

du kan ta mina ! på söndag o då tar du med dig en kebabpizza med...... har du adressen ?

2 är bättre ! är det blondiner kan man ju alltid bjuda dom på en öl först o sedan fylla deras burkar med vatten hela kvällen, dom blir väl packade ändå va ?:pussa[/QUOTE]

tror du att de skulle funka på mig efter en 70is kanske fast då är de fan svårt att bli fullare..... 3 biljetter te mig än så länge...

Ps. förfest hos mig skicka pm om de är nån som vill komma...

Mackan skrev:
2380196 du kan ta mina ! på söndag o då tar du med dig en kebabpizza med...... har du adressen ?
Hahha!
Rolig kille... Jag nöjer mig bara med virgins... :tummenupp
Fast du kanske inte får komma till ändå, så de är väl obefläckade!?
Stark eller mild sås? Mild...

Hård skrev:
2380879 Hahha!
Rolig kille... Jag nöjer mig bara med virgins... :tummenupp
Fast du kanske inte får komma till ändå, så de är väl obefläckade!?
Stark eller mild sås? Mild...

nä stark,, men den måste vara från pizzeria Viking på Tullen annars öppnar jag inte.

Mackan skrev:
2380999 nä stark,, men den måste vara från pizzeria Viking på Tullen annars öppnar jag inte.
Och blondinerna ska ha minst C-kupa, annars öppnar inte jag heller. Gylfen.

Har iofs inte kört ut pizza med hoj förut, det kan bli spännande...

Edit: Förresten, de måste vara rätt små och nätta oxå, så de får plats på hojen båda två.

Jag hade biljett till deras fest men så råkade jag ut för ett litet missöde o krossade min högra armbåge,nåt brutet revben och fick dubbla frakturer i mitt bäckenben:jisses !!!Och jag har INTE klotat med hojen som alla tro som ser mig...Så hojsäsongen e nu över för mig :(

Last edited:
HondaCBR600F skrev:
2381176 Jag hade biljett till deras fest men så råkade jag ut för ett litet missöde o krossade min högra armbåge,nåt brutet revben och fick dubbla frakturer i mitt bäckenben:jisses !!!Och jag har INTE klotat med hojen som alla tro som ser mig...Så hojsäsongen e nu över för mig :(

du kan väl för fan supa för att du har lite ont...:rolleyes:

Krya på dig iaf..:pannkyss

Party

Jo visst skulle jag kunna supa:fyllisar till det men det e inge kul att antingen ha kryckor eller rullstol då det e party;) Men jag ska la snart va ur min racerstol...Jag hoppas iaf att ni får det riktigt kul på festen o ni kan la ta nån bira för mig med :rock

robb skrev:
2382254 du kan väl för fan supa för att du har lite ont...:rolleyes:

Krya på dig iaf..:pannkyss

ja det va helvete ! det va 800-900 pers igår ! vi kastade ut dom sista kl. 5 i morse sen somnade jag i garaget,

Mackan skrev:
2392280 ja det va helvete ! det va 800-900 pers igår ! vi kastade ut dom sista kl. 5 i morse sen somnade jag i garaget,

Asså det var då vi fick gå. Var hemma vid 6, lagom:) Sedan var det bara att sova fram till jag började jobba 1830. Men bra var det, kanske lite besviken på cover "banden"..

knallen skrev:
2397114 Asså det var då vi fick gå. Var hemma vid 6, lagom:) Sedan var det bara att sova fram till jag började jobba 1830. Men bra var det, kanske lite besviken på cover "banden"..

nja det jag horde sa va det inte de basta det va battre forra aret,,

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...