none
Ny medlem
hej
jag har mest kört med 3 mm o lite förstärkningar inne i plenumet och där det behövs gängor
så det blir nog fint det där
peter
Tack Peter!
Vad hade du för laddtryck på förra hojen, och den nuvarande om du var iväg på bänkning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hej
jag har mest kört med 3 mm o lite förstärkningar inne i plenumet och där det behövs gängor
så det blir nog fint det där
peter

På de nya gaffelbenen fanns styrningar som placerade bromsoken rätt, men eftersom framhjulet är original så var dom tvungna att komma ut 5mm. Med en vanlig bricka förlorar man styrkan som styrningen ger så, de på bild schimsar ut oket 5mm och har styrningar.
Jag har rostfria brickor som schims
Å andra sidan ä ju hela fästet hemmalagrat
Ser ba ut.
Men öka på lite nu va![]()
På de nya gaffelbenen fanns styrningar som placerade bromsoken rätt, men eftersom framhjulet är original så var dom tvungna att komma ut 5mm. Med en vanlig bricka förlorar man styrkan som styrningen ger så, de på bild schimsar ut oket 5mm och har styrningar.
Jag funderade på det först men fick tillgång till svarv så jag kunde rita upp den våta drömmenJag har rostfria brickor som schims
Å andra sidan ä ju hela fästet hemmalagrat
Ser ba ut.
Men öka på lite nu va![]()
Det har dragit ut på tiden men det är rätt långt kvar tills nästa sommar, jag är ju inte bortskämd med eget hus![]()
Jag funderade på det först men fick tillgång till svarv så jag kunde rita upp den våta drömmen
Det har dragit ut på tiden men det är rätt långt kvar tills nästa sommar, jag är ju inte bortskämd med eget hus![]()
Eget hus gör ju inte att man får mer tid över direkt haha.
Men jag är bortskämd med att ha hojarna ståendes på mellan 2-4 meters avstånd när jag sitter vid datorn hemma![]()
Eget hus gör ju inte att man får mer tid över direkt haha.
Men jag är bortskämd med att ha hojarna ståendes på mellan 2-4 meters avstånd när jag sitter vid datorn hemma![]()
Du förstod vad jag menade, det blir trögt att ha garage en bit bort där tillgången är begränsad utifrån hur ägarna är hemma. Men priset är går inte att slå. Men jag lovar att öka farten![]()
Du Måste ha trattar i Plenumet
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |
|
|
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024
Är din KTM bland dem som sk... |
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN