Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mer tid för hojåkning.Har inte läst hela tåden! ...Men köra robot på gräsmattan! Haha fy fan vilka lökar ni är!!
Jävla tunnbröd! My fifty cent!![]()
Haha men det är ju tveksamt om Robbotklipparne kan hantera en hoj! Men de kommer säkert en App för det....Mer tid för hojåkning.![]()

Skönt att vakna nu och titta ut på en nyklippt gräsmatta.Beställde nyss en 5000... Har insett att vi aldrig hinner med klippning med åkgräsklippare och trimmer mm. Lägger bara 25% av tiden som skulle behövas och ungarna är dåliga på att klippa. Kostar ju en bra slant, men jag säljer av en del grejer vi inte behöver nu plus en gammal PoloView attachment 529030
Mer tid för spel, vin, cigarr, sova, besöka polare osv... Och hojåka. Framförallt att gräset faktiskt blir klippt innan det vuxit till tre decimeter och sly börjar spreta fram (ja, så ser det ut på en del av tomten som aldrig hinns med).Mer tid för hojåkning.![]()
Installerade en Mova 1000 igår och testklippte. Lätt att göra kartor.
Klipper fint. Hårdplasthjul som slirar i sluttningar och ojämnheter. Kort batteritid och laddar ofta.
Med åkgräsklippare kan man kombinera gräsklippning med cigarrer. Och vin.Mer tid för spel, vin, cigarr, sova, besöka polare osv... Och hojåka. Framförallt att gräset faktiskt blir klippt innan det vuxit till tre decimeter och sly börjar spreta fram (ja, så ser det ut på en del av tomten som aldrig hinns med).

Med åkgräsklippare kan man kombinera gräsklippning med cigarrer. Och vin.![]()
Det är så jag levt... Men när man inte ens hinner detMed åkgräsklippare kan man kombinera gräsklippning med cigarrer. Och vin.![]()

Hur ser dina vinglas ut egentligen? Hade jag provat hade jag troligen luktat som en riktig alkis, men jag hade varit spik nykter för allt hade gått till spillo. Bokstavligen.Med åkgräsklippare kan man kombinera gräsklippning med cigarrer. Och vin.![]()

Jag är förvånad över jur bra det funkar. De värsta hålen efter hundarna får jag lägga igen och så gå ett varv då och då och rädda leksaker.Men hur klarar en robot en knölig gräsmatta egentligen, med tydliga spår av sorkhögar och grävglada hundar?
View attachment 529143
Många klippare har lidar och/eller någon typ av kamera för att undvika hinder.Hur ser dina vinglas ut egentligen? Hade jag provat hade jag troligen luktat som en riktig alkis, men jag hade varit spik nykter för allt hade gått till spillo. Bokstavligen.
Jag har ingen robot än, kör med åkgräsklippare. Men har lite funderingar, det blir troligen en robot när åkisen går i pension, om den vill dö nångång. Men hur klarar en robot en knölig gräsmatta egentligen, med tydliga spår av sorkhögar och grävglada hundar?
View attachment 529143
Hur ser dina vinglas ut egentligen? Hade jag provat hade jag troligen luktat som en riktig alkis, men jag hade varit spik nykter för allt hade gått till spillo.
View attachment 529143
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |