Thundercat
Ringmärkt
Vad har ni för abbonemang? Vad är månadsavgiften? Och hur mycket är en genomsnittlig månadsräkning på? Hur många fria minuter ingår?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Thundercat skrev:Vad har ni för abbonemang? Vad är månadsavgiften? Och hur mycket är en genomsnittlig månadsräkning på? Hur många fria minuter ingår?
![]()

Plåtniklas skrev:
Emmi skrev:Runt 300 kr ligger mina på. Då har jag 3fri150, dsv 150 fria minuter.
Det är mina sms som kostar mest dock.
Men watch out, 3 SUGER!
Värdelös täckning, INGEN kundservice för fem jäkla öre...Thundercat skrev:Varför suger 3?![]()
Thundercat skrev:Varför suger 3?![]()
Emmi skrev:Började med att jag inte kunde bli nådd av folk, de fick höra "abonnenten kan inte bli nådd för tillfället" trots att jag hade telefonen på och var i täckning.
Ringde till 3 flera gånger utan att nåt hände. Tillslut kunde jag inte ringa alls, MMS och SMS funkade inte heller. Fick till svar efter mycket om och men att mitt abonnemang var avslutat, no reason, ingen visste varför.
Tog nån dag innan det började fungera igen.
Ingen ursäkt, ingen ersättning, inget alls.
(krånglar fortfarande)
Dessutom suger telefonen, hänger sej, stänger av sej osv.
3s kundtjänst ska man inte tala om, räkna med minst 30 min i kö.
GixxerJensa skrev:Vi har haft ett par såna dära trä telefoner som försök på jobbet... och så jävla illa som dom funkade så tror jag inte att räkningarna blir speciellt höga
Thundercat skrev:Märke och modell?
t-rex skrev:Att du fortfarande ställer frågor som om du faktiskt är intresserad är lite skrämmande. Låt kidsen utvärdera skiten och betal utvecklingskostnader under ett par år till, sedan kan man handla nåt som funkar!
John skrev:THUNDERCAT!!Jag avrekommenderar å det starkaste att teckna Tre just nu. Vänta.
Inte ens med en z1010 fungerar det speciellt bra. Jag har testat rätt mycket det också....
Men å andra sidan kanske det fungerar bättre i Gbg än i Uppsala.
Thundercat skrev:Jag skall ha telefonen att ringa med för att förhoppningsvis ringa billigare. Surfa har jag inte tänkt att göra med mobilen.
Ingen som vet hur det är med tre:s täckning i Göteborg?
Therudeboy skrev:3fri 60 har jag, kostnad 199:- per månad. Sunktelefon och sunkabbonemang, gör dig själv en tjänst och skaffa inte skiten eller så köper du min oanvända nec e616v![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |