Nattsudd i Häckeberga

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Vi tog en runda inatt på våra vanliga småvägar i totalt mörker. En kick utan dess like som jag gärna gör om.. Fler som vill på? :eek:

Maffan skrev:
Vi tog en runda inatt på våra vanliga småvägar i totalt mörker. En kick utan dess like som jag gärna gör om.. Fler som vill på? :eek:

Det låter onekligen koolt! Undrar om jag får vara uppe så sent för flickvännen...

Ta det försiktigt!

Är ett veritabelt zoo med rådjur, kaniner och annat vilt i Häckeberga kring och efter skymning.

weeehoooo

Så jäkla überfett de va Maffan. Eller e det Batman from nu hahahaha. En tur som sent ska glömmas, eller vad säger ni.... :Rockbanan

Last edited:
kungljung skrev:
Så jäkla überfett de va Maffan. Eller e det Batman from nu hahahaha. En tur som sent ska glömmas, eller vad säger ni.... :Rockbanan

He he, det var ju asfett.. Men min dikeskörning var fan oxå ball.. Riktigt nära, men som de informerade säger: "Nära biter ingen buffel"...

Batman var det nog f.o.m. nu.. Fladdermus på hjälmen var en annorlunda upplevelse :skrämd

Maffan skrev:
He he, det var ju asfett.. Men min dikeskörning var fan oxå ball.. Riktigt nära, men som de informerade säger: "Nära biter ingen buffel"...

Batman var det nog f.o.m. nu.. Fladdermus på hjälmen var en annorlunda upplevelse :skrämd

Eller hur så jäkla fett. Det e du å Tom Cruise som behärskar den varianten. Fått bort allt gräs??? :Bugar :D

kungljung skrev:
Eller hur så jäkla fett. Det e du å Tom Cruise som behärskar den varianten. Fått bort allt gräs??? :Bugar :D

He he,, lite pollen sitter kvar i bellypanen och på vänster fotpinne,, annars är det GRÖNT ... Får se om vi kan ta en sån runda imorgon.. Om fler vill haka på så skriv upp er så bestämmer vi möte sen...

Hatsigheter mellan 80 och 160 utlovas.. :pangihuve Middag fångar vi i kylaren på vägen...

Har gjort det ett par gånger och gör det inte igen. ASMYCKET djur så jag fegar...........

jag är ingen moraltant...långt ifrån..
jag antar(hoppas) att tempot ligger långt under ett vanligt o,95 gazz.
allt annat är ju likställt självmordsförsök :kocko

men jag fattar spänningen med det..måste vara ett adrenalinrus utan dess like :yoparty

Dangerous Dave skrev:
Dom flesta djur gör som oss på natten... Sover. :tungan

så är det ju faktiskt inte. det vet alla som har en hamster, katt, kanin eller dylikt hemma, eller alla som tagit en promenad sent på kvällen/natten och hört rådjuren gapa.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien