Nån som ska till Tirps flygfält på lördag 19/4?

Albertsson

Ride, Eat, Sleep, Repeat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660 DRZ 400
Nån som ska till Tierps flygfält på lördag 19/4?

Vi är några stycken som funderar på att åka upp från västerås
Fråga 2 lyder : Får vi sällskap?
Mvh Albertsson

Last edited:
Albertsson skrev:
Vi är några stycken som funderar på att åka upp från västerås
Fråga 2 lyder : Får vi sällskap?
Mvh Albertsson

Hepp!!!!!!

vad hör jag...... Jag vill med (kanske, om jag får) ;)

Precis, ta fredag istället!!! Finväder är beställt, kaffet inhandlat, hojen nyservad o bänkad, fuelmedia kommer att hänga där då, Potatis MC kommer antagligen dit.... bara bättre på fredag alltså.... :tummenupp

Tierps flygfält?

Låter som en kul tripp, vi är ett gäng från Enköping som säkert är åksugna på fredag.
Hur hittar man dit, att man ska sikta på Tierp förstår jag, men sen då, är det skyltat?

Fan va skoj! Har tjejen här hela veckan så jag har inte kunnat åkt nånting, men blir det körning på flygfältet så kommer jag garanterat :tummenupp
Ska in och serva hojen hos ragnar imorgon, vilken tajming :fakta

vilken av dom här två är det???

Bifogat

• tierp2.jpg
    tierp2.jpg
    35.8 KB · Visningar: 226
Jag hänger klart på beroende på vilken tid ni åker.

En sak angående flygfältet i Tierp bara...

Vi åker där på nåder av skärmflygarna som tränar där. Överrenskommelsen är att vi sköter allting snyggt och inte skräpar ner. Och när jag menar att sköta det snyggt menar jag att vi försöker sköta allting ganska organiserat.
Är ni ute o stuntar på banan så se till att ni har fritt framåt och bakåt innan ni gör nå tufft stunt. Likaså innan ni vänder eller byter spår, KOLLA BAKÅT!!! Arne Fullgas kan komma där på sin lustgasmatade Hayabusa och precis har tryckt på tutan... :crash
Och så är det såklart högertrafik som gäller!!

Sen är det viktigt att vi håller oss på den norra delen av banan när skärmflygarna är där. Dom tar upp ungefär halva banan när dom bogserar eller vinschar upp flygare. Vi vill inte stöta oss med dessa killar då dom är j-kligt trevliga att ha o göra med.
Och ingen åkning där på kvällarna efter 18-19 tiden. Likaså kanske vi kan hålla oss till en dag per helg, då dom säkert inte uppskattar att det körs både lördag o söndag där. Iaf dessa "organiserade" träffar. Dom boende runtomkring lär ju få lite lugn å ro ibland.

Om vi sköter detta snyggt kanske vi kan få hålla på där utan att nån klagar mm. Det vore trevligt! :)

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back