Nån som ska till Tirps flygfält på lördag 19/4?

Mmmm, klagade de på motarmupparna eller stuntsmurfarna.....eller allihopa? Vad jag fattade på Ebbe så var det lite uppdelat lixom..... ??

Yasha skrev:
Det var nå'n som hade ringt och gnällt, så de var tvungna att åka ut och kolla läget. De var iskalla! Stod och pratade med oss en stund och försäkrade sig om att vi inte sysslade med "tävling" och tyckte väl att det var bra att vi höll till där vi var istället för att köra ihjäl oss på motorvägen... :( Och så sa' de att de var tvungna att stanna kvar en stund, för att den som ringt skulle kunna sitta och kolla i kikaren och förvissa sig om att vi blev uppläxade! :bow :o

Vet inte vilka det klagades på mest. Poliserna sa' att det bara är en (och samma hela tiden) som klagar och det verkar inte spela någon roll vilka som är där eller när.

Jag kan ju säga att det inte var så många kåphojar kvar några sekunder efter att det konstaterades att det var polisbil på ingång! :p

(Det var inte många hojar kvar alls, men det spelar mindre roll...)

Är det någon som vet hur det gick för de 2 stackarna som vurpade på flygfältet i dag (långfredag)?

Vad jag hörde via tlfn så var det ett nyckelben (fick åka ambulans) och en något Dizzy förare (fick skjuts till sjukhus) men.......vad som hände sedan vet jag inte...

Var det motardnissarna du menade, eller klotades det på "stuntsidan oxå".. ??

Mr. President skrev:
Är det någon som vet hur det gick för de 2 stackarna som vurpade på flygfältet i dag (långfredag)?

Det var Motardnissarna jag menade, och jag har samma info som dej angående snurrighet och nyckelben. Det var vad som hände efter läkarbesöken som jag var nyfiken på.

Tom Byron skrev:
Vad jag hörde via tlfn så var det ett nyckelben (fick åka ambulans) och en något Dizzy förare (fick skjuts till sjukhus) men.......vad som hände sedan vet jag inte...

Var det motardnissarna du menade, eller klotades det på "stuntsidan oxå".. ??

va på akuten med vår bil när Tierp kom in med en... kan inte av sekretessen säga nåt, men det va inget allvarligt.

Förstår inte hur nån kan klaga om man är där och kör under relativt ordnade förhållanden mitt på dan? Finns ingen som bor så nära att det kan va JÄTTE störande om vi kör några timmar varje söndag eller liknande. Säger som Fredrik i Camp Molloy: J-a surfittor!!! :fakta :finger :slicka

Skönt att det gick skapligt med killen som fick åka ambulans, kom dit strax efter det hade hänt och det första man får se är en ambulans.... :(

Hoppas det inte är något allvarligt fel på hojen så man kan vara med o köra nästa helg ifall det blir fint väder, sen börjar det närma sig för körning på rörken också :rock Ska bli skoj, har aldrig kört där. Bara kollat på :fakta

Hörru Macke, nästa gång får du f-n se till o ha skinnstället på dig så man känner igen dig! :rodnar
Komma där o komma helt civilklädd....

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back